Archief - 016744000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R0lex

Legacy Member
Hello,

wij worden hier thuis nu al een paar keer gebeld door 016744000.

Ik heb al eens teruggebeld naar dit nummer, maar er is telkens stilte.

Als het nummer belt is het gewoon stil, tot iemand toelegt of een computer of weet ik veel.

Ik had gelezen in google dat er nog mensen hiervan last hebben en dat het een kwaadwillig nummer is ofzo.

Heeft iemand nog ervaring met dit nummer?
Het is nogal enerverend.

De eerste keer toen het belde, was er een 'werknemer' van Tele2 die iets zei, tot het gesprek blokkeerde.

Maar bij Tele2 hebben ze geen nummers van 016 dacht ik,
nuja.

Grtz

Emerxill

Legacy Member
016 is volgens mij het kengetal van Leuven, heeft niet direct iets met tele2 te maken...

Ivm dat nr kan ik u niet helpen.

Cyclone

Legacy Member
2 sec google... :sop:


Wij worden altijd opgebeld door deze nummer, maar er antwoord nooit iemand
Dit is hoogstens iritant.
Zijn er nog zo gevallen met dit nummer
ik wordt sinds 2 dagen ook al drie keer door dit nummer opgebeld, idd vervelend!

Ik dus ook! Hij belde me vandaag, ook zonder antwoord. Ik zocht de nummer op bij 1207 maar men vond niets.

Ik was ook in Belgïe door dit nummer opgebeld (+3216744000). Zout het mogelijk dat dit nummer is een speciaal nummer door telefoon operator gebruik worden? (Excuseert mijn slechte nederlands, mijn moedertaal is frans).

heeft het zin om dit bij belgacom te melden??


kreeg hier (België) ook constant telefoon, nu naar versatel gebeld en blijkbaar zijn ze daar op de hoogte van het probleem!
gaan er iets aan doen dus duimen maar


Hallo daar,
Volgens 1299.be is deze telefoon van VERSATEL, best even daar info navragen..
groet, van een concurrende Telefoon provider ;)

Vandaag 21/5/2007 rond 16.20u belde er een heer van dit nummer. Mijn zoon nam op en deze heer vroeg naar mij. Mijn zoon antwoorde dat ik er niet was. En deze heer zal mij vandaag terugbellen rond 18.15u. Hopelijk is dit misterie dan opgeklaard.
Getekend Flupi

Net gezien dat ik een telefoon gemist heb van dit nummer, ik heb teruggebeld, maar na 2 maal bellen, schakelt ie over op een piepje. Uiterst raar.
Flupi, laat eens weten wat die man wil, en doe hem de groeten van mij ;)
getekend : Sven B. [vul aan]

R0lex

Legacy Member
Volgens 1299.be zit dat nummer bij Versatel. Ook wel raar voor een 'werknemer' van Tele2 e.

R0lex

Legacy Member
Ja, khad dat ook gelezen op Google. Maarja, veel weet je er nie door meer e.

User_BELGIUM

Legacy Member
bel naar de centrale en laat dat nummer blokkeren
easy as that

EternalSilence

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
bel naar de centrale en laat dat nummer blokkeren
easy as that

2nd that
zo simpel is da

en wa ist nummer van de 'centrale' btw?

Gromme

Legacy Member
Bij ons krijgen we telefoon. En dan zegt zo een opgenomen stem... Gelieve uw persoonlijke code in te voeren.

En niemand van ons weet wat dat is.

User_BELGIUM

Legacy Member
Doom Dragon zei:
2nd that
zo simpel is da

en wa ist nummer van de 'centrale' btw?

ge moet bellen naar u beheerder he, telenet of belgacom of whatever :)

DogFacedGod

Legacy Member
Wij hadden ook last van een onbekend nummer die ons 3 maal per dag belde.

Niet om je bang te maken maar naar verluid is dat de tactiek om te bepalen wanneer je thuis of niet thuis bent doorheen de dag zodat inbrekers weten wanneer het veilig is. Meestal zijn er enkele doelwitten in je omgeving. Dus er zullen er wel meer zijn die er last van hebben. Zo kunnen ze ook bepalen hoeveel mensen er zijn in dat huis. Als je je telefoon opneemt, het eerste wat je zegt is "hallo, met ..."

drieskeuh

Legacy Member
Tsjerno zei:
Wij hadden ook last van een onbekend nummer die ons 3 maal per dag belde.

Niet om je bang te maken maar naar verluid is dat de tactiek om te bepalen wanneer je thuis of niet thuis bent doorheen de dag zodat inbrekers weten wanneer het veilig is. Meestal zijn er enkele doelwitten in je omgeving. Dus er zullen er wel meer zijn die er last van hebben. Zo kunnen ze ook bepalen hoeveel mensen er zijn in dat huis. Als je je telefoon opneemt, het eerste wat je zegt is "hallo, met ..."
We hebben hier ook soms last van. Alleen bellen ze s'avonds laat, soms om half 10, laatste keer was het half twaalf. Op dat uur durft men ma nooit op te nemen . Men pa neemt dus altijd op en die zegt gewoon "Hallo" :p
Overdag zegt hij natuurlijk wel de naam he ;)

Thierry

Legacy Member
Gisteren ook opgebeld geweest door dat nummer. Ze stelden zich voor als mensen van Fortis en gaven info over een American Express-kaart. Het adres van de site die ze opgaven klopt in elk geval niet. Misschien laat ik dit beter es verifiëren door Fortis...

whacker

Legacy Member
Gromme zei:
Bij ons krijgen we telefoon. En dan zegt zo een opgenomen stem... Gelieve uw persoonlijke code in te voeren.

En niemand van ons weet wat dat is.

erm, da is toch ironisch bedoeld hoop ik?
If not: da's uw voice mail van uwen vasten telefoon, iemand heeft u een bericht achtergelaten en ge moet met uw pin in te geven verifieren dat gij het zijt zodat ge uw bericht kunt krijgen........ :doc:

Darius Craven

Legacy Member
whacker zei:
erm, da is toch ironisch bedoeld hoop ik?
If not: da's uw voice mail van uwen vasten telefoon, iemand heeft u een bericht achtergelaten en ge moet met uw pin in te geven verifieren dat gij het zijt zodat ge uw bericht kunt krijgen........ :doc:

Ironisch? Sarcastisch zeker... En veel mensen weten nie eens dat ze dat hebben lijkt me zo. Heb da nog al gehoord.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan