CtrlAshDel
Legacy Member
Creative is op zich goed, maar ik vind toch dat iPod beter is qua gebruik en overdracht nu moest ik bij mij zen nx 4 dingen installeren eer ik kon vanalles overdragen nu heb ik hem 2 keer moete binnen doen omdat overdracht opeens niet meer mogelijk was, en ze hebben mij per ongeluk een zen xtra opgestuurd en hier moetek nix installeren als ik windows XP SP1 en windows media player 10 heb, dus ik denk wel dat creative een betere product support heeft hoor en mss beter is qua geluid, je hebt de EAX optie en zo, en lelijk zijn ze nu ook weer niet, dus ik zou voor de micro gaan

