Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mcR zei:mo iPod mini maken ze toch niemer.. ge moet dan eig zoeken en geluk hebben da winkel em nog hebben?
en de ZEN, fabriceren ze da nog?

oedieboy zei:Ik heb de Zen 6Gb en ben er zeer blij mee. Ik zou de ipod niet nemen om 1) de krassen die erop komen 2) iTunes zuigt.
En om te zeggen dat de zen lomp is vind ik niet hoor. Ik steek hem altijd in mijn broek en voel hem bijna niet zitten, beetje hetzelfde gevoel als een gsm.
omdat er nieuwere modellen uitkomen en er een bestaat met kleurenschermdesert storm zei:hij zal de ipod nano bedoelen vermoed ik
de zen fabriceren ze nog, waarom zouden ze dat niet meer doen?

ich15 zei:ik heb zelf een ipod mini zilver.:applause:
1) er staan bijna nog geen krassen op men ipod, ja een beetje gebruikssporen.