Archief - X1900XTX vs Geforce GTX 512 ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brolpaq

Legacy Member
Bah weer zo ne flame topic.

Antwoord op TS:
Als die kaart sneller geleverd kan worden zou ik voor de X1900XTX gaan, doch mijn persoonlijke voorkeur voor een 7800GTX 512MB gaat. :)

***ARF***

Legacy Member
kzou nog een maand op u kin kloppen en voor de nieuwe van nvidia gaan

desert storm

Legacy Member
nu niet dat ik gigantisch veel van graka's weet hé, maar zo kan je blijven wachten, want als je dan nog een maand heb je weer een betere en als je nog een half jaar wacht dan heb je een nog veel betere dan die betere! als iedereen zo begint worden er geen pc's meer gekocht, want iedereen wacht op het betere :unsure:

(voor de snuggere onder ons: heb even door dat ik hier wat overdreven heb hé)

Mr. M

Legacy Member
desert storm zei:
nu niet dat ik gigantisch veel van graka's weet hé, maar zo kan je blijven wachten, want als je dan nog een maand heb je weer een betere en als je nog een half jaar wacht dan heb je een nog veel betere dan die betere! als iedereen zo begint worden er geen pc's meer gekocht, want iedereen wacht op het betere :unsure:

(voor de snuggere onder ons: heb even door dat ik hier wat overdreven heb hé)
ik ben het normaal gezien volledig me u eens
ik heb het ook ni op wachten

MAAR als ge 1 a 2 maandjes moet wachten tot er een nieuwe reeks uitkomt kunde da imo ook beter doen (vooral omdat nvidia er bij de vorige reeks toch bovenuit stak)
en dan duurt het toch een half jaar a een jaar voor de volgende generatie uitkomt (normaal gezien)

dus ik zou da idd ook doen van nog ff te wachten
ma idd ge kunt in principe altijd blijve wachten (ma in dees geval zou k het ook doen, als het nog een half jaar ofzo is zou k zegge: kopen)

belgarath03

Legacy Member
ik denk idd dat de TS de keuze heeft tussen de 7800GTX 512 en de X1900XT, je moet gwn kijken wat er het eerst binnen is, maar uit mijn persoonlijke ervaring vind ik toch dat de drivers van ATI slechter zijn dan die van Nvidia

dawN_-

Legacy Member
Decay zei:
Koopt u de x1900xtx, of beter koopt u de x1900xt! De xtx heeft een 25mhz hogere clock op de core en een 50mhz op het geheugen. Voor dez rest verschilt er niks. de x1900xtx is 100 euro weggesmeten. Je kan dat gerust zelf overclocken en 100 euro uitsparen. Ik raad je de x1900xtx zelfs af maar de x1900xt daarentegen zou ook maar al te graag zelf willen kopen :p

X1900XT = 625/1.44
X1900XTX = 650/1.55

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
Davion zei:
U post is dan ook zeer nuttig hier :ironic:



kerel..

alleen omdat er weinig mensen zijn die op die resolutie gamen wil nog niet zeggen dat het een nutteloos argument is

met een X1900XTX zou jij zeker ook op 1024 gaan gamen :ironic:

Davion

Legacy Member
Neen, ik game op 1280x960, of ik nu een GeForce2 MX heb zitten, een 9800XT, een 6800GT, 7800GTX of een X1900XTX Crossfire, 1280x960 is en blijft mijn reso, daar komt bij dat veel mensen een TFT hebben en dus geen andere reso dan de native gebruiken, maw u argument slaagde op niets.

Scr3p

Legacy Member
geen ruzie maken jongens :)

de keuze is ondertussen gemaakt, iedereen bedankt voor zijn mening.

ben dan toch maar voor de x1900xtx gegaan aangezien die al direct verzonden kon worden, ge kunt ni blijven wachten eh en wie weet hoeveel die 7900 weer gaat kosten. die 7800 is al opt randje qua prijs.

amdr

Legacy Member
goede keuze, spijtig dat ge 1900XT ni ebt gekoze, is 100E weggegooid tbh :)

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
Davion zei:
Neen, ik game op 1280x960, of ik nu een GeForce2 MX heb zitten, een 9800XT, een 6800GT, 7800GTX of een X1900XTX Crossfire, 1280x960 is en blijft mijn reso, daar komt bij dat veel mensen een TFT hebben en dus geen andere reso dan de native gebruiken, maw u argument slaagde op niets.


je bent een crew member ffs.. ik dacht dat die toch redelijk normaal hoorden te zijn :lol:

ALLEEN OMDAT ER WEINIG MENSEN ZIJN DIE OP DIE RESOLUTIE SPELEN WIL NOG NIET ZEGGEN DAT HET NERGENS OP SLAAT!!


ffs mong

***ARF***

Legacy Member
n/o davion maar hier moet ik de rest wel gelijk geven
het maakt ni uit da der ver niemand op speelt
het toont wel aan dat ze sterker is, en het dus ook langer gaat uithouden
of kan je op lagere resoluties, hogere details openzetten,
en ik draai 1600*1200 native res op mijn tft :p

TekkaBlade

Legacy Member
Davion zei:
Neen, ik game op 1280x960, of ik nu een GeForce2 MX heb zitten, een 9800XT, een 6800GT, 7800GTX of een X1900XTX Crossfire, 1280x960 is en blijft mijn reso, daar komt bij dat veel mensen een TFT hebben en dus geen andere reso dan de native gebruiken, maw u argument slaagde op niets.

't is nu omda gij 90 rijdt met een auto dat ene die er 150 kan rijden evengoe is eh.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan