Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ben het normaal gezien volledig me u eensdesert storm zei:nu niet dat ik gigantisch veel van graka's weet hé, maar zo kan je blijven wachten, want als je dan nog een maand heb je weer een betere en als je nog een half jaar wacht dan heb je een nog veel betere dan die betere! als iedereen zo begint worden er geen pc's meer gekocht, want iedereen wacht op het betere
(voor de snuggere onder ons: heb even door dat ik hier wat overdreven heb hé)
Decay zei:Koopt u de x1900xtx, of beter koopt u de x1900xt! De xtx heeft een 25mhz hogere clock op de core en een 50mhz op het geheugen. Voor dez rest verschilt er niks. de x1900xtx is 100 euro weggesmeten. Je kan dat gerust zelf overclocken en 100 euro uitsparen. Ik raad je de x1900xtx zelfs af maar de x1900xt daarentegen zou ook maar al te graag zelf willen kopen![]()
Davion zei:U post is dan ook zeer nuttig hier :ironic:

Davion zei:Neen, ik game op 1280x960, of ik nu een GeForce2 MX heb zitten, een 9800XT, een 6800GT, 7800GTX of een X1900XTX Crossfire, 1280x960 is en blijft mijn reso, daar komt bij dat veel mensen een TFT hebben en dus geen andere reso dan de native gebruiken, maw u argument slaagde op niets.

Davion zei:Neen, ik game op 1280x960, of ik nu een GeForce2 MX heb zitten, een 9800XT, een 6800GT, 7800GTX of een X1900XTX Crossfire, 1280x960 is en blijft mijn reso, daar komt bij dat veel mensen een TFT hebben en dus geen andere reso dan de native gebruiken, maw u argument slaagde op niets.