Innerlife
Legacy Member
Ik ben stilaan aan het rondkijken voor een TFT, en mijn oog is gevallen op de gamersline van Acer..
De algemene lijst
En hierbij de lijst van schermen waarop ik een oogje had:
AL1722hs-17"
AL1751As - 17"
AL1751Cs - 17"
AL1714ms - 17"
Van de Ferrari en Prestige line heb ik geen voorkeur voor een model, dus die series mogen alvast weggelaten worden..
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee op wat ik nu juist echt moet letten.. vandaar laat ik het over aan de kenners, die ik dan ook alvast wil bedanken!
Eisen:
- Ik game soms, dus indien die gamersline ook ECHT daarvoor dient is dat wel een pluspunt
- Ik zou er graag langdurig op kijken zonder tranende ogen/koppijn
- Budget is redelijk "vrij", maar ik zou niet graag boven de €350 gaan.., liefst onder de €300, maar als het erboven is is het geen ramp
- Er mogen ook andere voorstellen gedaan worden uit die lijst, maar ik heb enkel behoefte aan 17" of 19", geen breedbeeld toestanden.
Ik ontvang verder graag kritieken en tips,alle verdere info is zeer welgekomen!
Alvast bedankt
mvg
De algemene lijst
En hierbij de lijst van schermen waarop ik een oogje had:
AL1722hs-17"
AL1751As - 17"
AL1751Cs - 17"
AL1714ms - 17"
Van de Ferrari en Prestige line heb ik geen voorkeur voor een model, dus die series mogen alvast weggelaten worden..
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee op wat ik nu juist echt moet letten.. vandaar laat ik het over aan de kenners, die ik dan ook alvast wil bedanken!
Eisen:
- Ik game soms, dus indien die gamersline ook ECHT daarvoor dient is dat wel een pluspunt
- Ik zou er graag langdurig op kijken zonder tranende ogen/koppijn
- Budget is redelijk "vrij", maar ik zou niet graag boven de €350 gaan.., liefst onder de €300, maar als het erboven is is het geen ramp
- Er mogen ook andere voorstellen gedaan worden uit die lijst, maar ik heb enkel behoefte aan 17" of 19", geen breedbeeld toestanden.
Ik ontvang verder graag kritieken en tips,alle verdere info is zeer welgekomen!
Alvast bedankt
mvg
)
Of die vinden dat er écht eentje de kop uitsteekt.
t aanraad, anders zou ik eens piepen bij Samsung of Benq !