Archief - welke mp3 speler ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HansP

Legacy Member
ik zoek een mp3 speler voor op mijn werk ( ik rij heftruck dus niemand in de buurt en geen radio )

max wa ik wil geve is 150euro

grootte : vanaf 1gb ben ik tevreden !
bijkomende vereiste FM radio ( ontvangt dit goed als dit bv in u zak zit ( ik rijd buiten altijd ))

ik was eerst aant denken aan deze
http://www.mp3shop.be/product/24852
maar weet niet of deze goed zijn of niet ?

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Ik zou nen Creative Zen micro nemen. kost rond de 150€ dacht ik 5/6 giga ... want die hier boven heeft geen holdkey en is irritant. ik heb zelf zen micro ge kunt zelf u radio opnemen wat zeer intressant is voor switch op stubru vb en heeft altijd goed ontvangst .

*edit* http://www.mp3shop.be/product/18187 hier is link van creative zen micro. prachtig machine man echt geld waard en ze zijn sterk ook ( mijne is al van trap gevalled en werkt nog perfect nadat ik em weer inelkaar moeten steken heb)

borisson_

Legacy Member
ik heb op stage (pc-winkel) zo'n ding moeten instellen om te dienen als telefoonmuziekjes-centrale (1 liedje erop en repeat : P)

en wat ik spijtig vond aan die zen, is dat het schuifbalkding in het midden soms erg moeilijk te bedienen is.

je hebt vaak voor dat je in een menu gaat als dat niet moet, of dat je een menu te ver gaat, ...

voor de rest idd prachtding, :)

Featherfoot

Legacy Member
borisson_ zei:
ik heb op stage (pc-winkel) zo'n ding moeten instellen om te dienen als telefoonmuziekjes-centrale (1 liedje erop en repeat : P)

en wat ik spijtig vond aan die zen, is dat het schuifbalkding in het midden soms erg moeilijk te bedienen is.

je hebt vaak voor dat je in een menu gaat als dat niet moet, of dat je een menu te ver gaat, ...

voor de rest idd prachtding, :)

Verander eens de gevoeligheid van je schuifbalkje. Werkt toch fatsoenlijk dan?

borisson_

Legacy Member
da gaat ??
lol, da wist'k dus niet, maarjah, werkt nog altijd en ik ga et nu ni veranderen aangezien stage al gedaan is ^^

HansP

Legacy Member
bij men vriendin in de familie nog nix als probs gehad met creative , elke al 1x moete terugsture en da duurde meer dan een maand !

NielsParedis

Legacy Member
-=Spyder.LA=- zei:
bij men vriendin in de familie nog nix als probs gehad met creative , elke al 1x moete terugsture en da duurde meer dan een maand !

idd, ik vind creative kwalitatief ook niet zo goed....
maar ieder zijn ding natuurlijk..

lampke

Legacy Member
De kwaliteit van radio is niet echt goed, ik heb natuurlijk nog maar een creative gehoord.
Dan is de kwaliteit van radio bij iriver veel beter.

NielsParedis

Legacy Member
lampke zei:
De kwaliteit van radio is niet echt goed, ik heb natuurlijk nog maar een creative gehoord.
Dan is de kwaliteit van radio bij iriver veel beter.


idd of bij iaudio...die radioontvangst is gewoon perfect :)

Davion

Legacy Member
Das relatief, ik ken genoeg mensen die hun Zen Micro's radio beter ontvangt dan van hun stereoinstallatie.

NielsParedis

Legacy Member
Davion zei:
Das relatief, ik ken genoeg mensen die hun Zen Micro's radio beter ontvangt dan vna hun stereoinstallatie.


Dan moet je maar eens een creative mp3 speler naast een mp3 speler van iriver of iaudio leggen. Zo moet je vergelijken niet met een oude radioinstallatie.

Mijn iriver ontvangt trouwens ook beter dan mijn radio.

Creative staat zeker niet voor met hun mp3 spelers integendeel...

NielsParedis

Legacy Member
Davion zei:
Integendeel, integendeel.. zeker niet achter ook niet ;)


Dat zou ik toch nog niet zo zeker durven zeggen :p.Ze staan allensinds niet voor op die iaudio etc...

HansP

Legacy Member
aha naar nielsparedis ben ik aant mailen geweest , herken de site :P
hier zit meer volk als ik dacht :|

HansP

Legacy Member
iemand ervaring met van die kleine sticks gelijk die samsung met radio hoe die speelt ?
het moet voor mij zo compact mogelijk blijven !

NielsParedis

Legacy Member
-=Spyder.LA=- zei:
iemand ervaring met van die kleine sticks gelijk die samsung met radio hoe die speelt ?
het moet voor mij zo compact mogelijk blijven !


die iaudio's zijn ook compact hoor :p.Je zou versteld staan hoe klein een mp3 speler kan zijn.

De kleinste 2.5x2.5x2.5 :p.

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan