Archief - wat vinden van jullie deze pc config??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wackoo69

Legacy Member
zit er feitelijk verschil op tussen een valueram en bijvoorbeeld een twinxpro? of is dit alleen maar nuttig voor te overclocken nen twinxpro? ff ter info

T€RM!N4T0R

Legacy Member

wackoo69

Legacy Member
waarom moet cl best kleiner zijn als 3. dan zal ek voor 2x1gb valueram van kingston of corsair gaan. Is het merk geil goed? kwa prestaties hetzelfde als die andere 2?

En dan voor de voeding, zou 400watt genoeg zijn om alles perfect te koelen of is dit wat aan de lage kant?

Davion

Legacy Member
Das allemaal in orde, ook de voeding.
U RAM MOET wel lager dan cas3 hebben, CAS3 is echt slecht.

magnusjb1

Legacy Member
merk je dat verschil dan heel erg?
of is het alleen dramatisch om te oc'en?

Davion

Legacy Member
Bwa, CAS3 is gewoon de traagste, CAS2.5 is de gulden middenweg en CAS2 is het rapste en duurste, ik zou altijd CAS2.5 of sneller prefereren.

wackoo69

Legacy Member
ahzo, ma het past niet in het budget 2x1gb. Wat zou ik dan het beste doen.
Nu voor de moment 2x512mb twinxproc2 kopen en later dan nog een latje van 1gb bijsteken.
Ofwel kopek mij nu 1gb latje. Weet er iemand online site waar ze goeie ram verkopen in 1gb, want op forcom, pixmania vind ik niks deftig.

wackoo69

Legacy Member
owkey merci for help, welk latje raden jullie mij aan. Kzou iets rond de 150euro moeten zijn, tis ni de bedoeling van de oc'en.

wackoo69

Legacy Member
aja kvergeet nog, hebben jullie online shop waar ik da zou kunnen bestellen want in pixmania vinde alleen een met cl3 en bij forcom ist ni vet...

wackoo69

Legacy Member
owkey dan zal het dinne corsair zijn merci. heb jij diene ram ook op dinne site gekocht?

anders bestel ik da na nieuwjaar.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Ik heb nog niets via die site gekocht en heb het ram-geheugen zelf (jammer genoeg :p) ook nie.
Corsair is een goed merk en die timings zien er ook erg goed uit. Prijs valt imo ook wel zeer goed mee.

Trouwens, mss best niet te lang wachten met het geheugen te kopen want na nieuwjaar zullen de prijzen van ram-geheugen wss stijgen.

L@TrO

Legacy Member
Ik vin persoonlijk dat de 2gb value kids van gkill wel goed geprijsd staan, mss eens een kijkje nemen... :)

vb : Gskill pc3200 2*1024mb ZX @ 2-3-2-5 ( cas2 dus) voor 244€
-> http://www.bytesatwork.be/ ( lifetime warrenty b.t.w )

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Dan zou ik die Gskill pakken. Staan erg laag geprijsd en de latency's zien er zeer goed uit.

Hoeveel de prijzen gaan stijgen kan ik trouwes niet voorspellen. De markt van vraag en aanbod zal dat wel bepalen. :)

Davion

Legacy Member
idd, die GSkill's zijn zeer goedkoop, als ge weet wat een power dat daar achter zit!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan