Bloob
Legacy Member
idd als ik nog slots had kocht ik ook gewoon ata zunneMr. M zei:idd
spijtig genoeg zijn mijn slots ook vol
anders zou k ook IDE kope normaal gezien ma t zal een sata moete worde nu
ma ik snap nog altijd het nut van sata ni eigelijk
