Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
phate_13 zei:Die met FX-6100 bedoel je? Hmmm, niet zo'n goede keuze als je het mij vraagt.
phate_13 zei:Deze is toch een stuk minder performant dan de I5 2500K welke je praktisch voor hetzelfde budget kunt krijgen op Power4pc.
phate_13 zei:Sorry hoor, maar met die link kom ik gewoon uit op de homepage van Power4PC, misschien dat men het doel van die link veranderd heeft dan? Het is nooit de bedoeling geweest die pc met FX aan te raden.
Geef anders eens een linkje naar je topic?

Deze kan je al iets meer aanbevelen hoop ikTwinturbo zei:Van MS-Tech. Google "MS-N650VAL" maar.
Ik heb er ook mijn grote vragen bij de kwaliteit van de voeding.
Maar is zeer weinig over te vinden. Ik zou er zelf wel een CX 500W insteken.
phate_13 zei:Wattage maakt niet uit, het is de kwaliteit die uitmaakt van een voeding.
En slechte voeding heeft meer kans op blue-screens, instabiliteit, ... grotere kans dat de voeding het zal begeven alsook een grotere kans dat als de voeding het begeeft, dat deze verscheidene onderdelen van je pc mee stuk maakt.
HOPLON zei:Het zal wel meevallen zeker? Ik denk toch niet dat ze mij bewust een slechte voeding zouden willen geven.
Op google vind ik er nu ook niet direct iets over terug waar ik kan uit afleiden dat het zo'n slechte voeding is.
phate_13 zei:In 90% van de gevallen zal deze natuurlijk blijven werken, toch zeker als je er niets extra in steekt. Een slechte voeding betekent niet dat je voeding zeker kapot zal gaan natuurlijk.
Ik hoop vooral dat de overload beschermingen fatsoenlijk werken. Anders zullen er zeer veel pc's sneuvelen zodra er een 2de grafische kaart (waar alle andere componenten wel rond gebouwd zijn!) er bij wordt gestoken. Zodra hier meer van gevraagd word zal deze in het beste geval gewoon uitvallen.
phate_13 zei:Persoonlijk zou ik hem zo snel mogelijk vervangen hoor. één fout piekmoment en de kans bestaat dat je je halve pc moogt RMA'n.
phate_13 zei:Hangt er vanaf van wat je doeleinden er mee zijn.
Als je het goedkoop wilt houden, neem dan deze : Power4Pc - Corsair CX 430watt v2 voeding (CMPSU-430CXV2EU)
Voor een SLI opstelling in de toekomst (al zou ik dat niet aanraden met dat moederbord!) dan zou ik gaan voor deze:
Power4Pc - Corsair TX 650 v2 power supply (CMPSU-650TXV2EU)