Archief - Vandaag nog pc aankopen :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Citje

Legacy Member
Hallo,

Is er, ergens in België, een mogelijkheid om vandaag nog een pc te bestellen en die te gaan halen?

En dan bedoel ik niet ergens een pre-fab HP of dell of...

Een deftige PC :)

:help:

Citje

Legacy Member
budget 800€ .. enkel case.. zonder OS

Zelf ensembleren zit er dus niet in.

wishy

Legacy Member
Je kan altijd eens horen bij Alternate, veel beter dan Forcom (en normaal ook goedkoper). Ik heb vernomen dat die geen bestellingen meer doen, omdat vaak mensen die blijkbaar niet kwamen ophalen. Maar die hebben een redelijk grote stock, dus normaal kan je daar wel nu naar toe (of telefonisch bestellen en vragen om op x-uur de pc op te halen).

Assioso

Legacy Member
Vandaag nog assembleren zal wrs nergens lukken, maar wrs kun je dit zelf mits de hulp van een online guide of beter nog iemand in je vriendenkring met wat kennis van zaken

Citje

Legacy Member
ok, maar dan moet ik nog aan de stukken raken.. zelfs dat lijkt me een probleem?

Assioso

Legacy Member
eens kijken op alternate of onmiddelijk beschikbaar, desnoods alles bij verschillende shops halen

Citje

Legacy Member
Mensen bij power4pc.be hebben mij zowaar geholpen.

Ik kan vanavond nog mij systeem gaan halen.

:)

Citje

Legacy Member
1 x ANTEC Six Hundred v2 (black, no psu, atx) (0761345-15263-1) = 79,90 €
1 x CORSAIR CX v2 (600 watt, atx) (CMPSU-600CXV2EU) = 60,90 €
1 x ASROCK P67 Pro3 SE (P67 PRO3 SE) = 84,90 €
1 x INTEL Core i5 2500K (3.3 ghz, 6 mb, s1155, 95 watt, boxed) (BX80623I52500K) = 199,50 €
1 x SCYTHE Mugen 3 (s775, sAM2, s1366, sAM3, s1156, s1155) (SCMG-3000) = 38,90 €
1 x KINGSTON HyperX (8192 mb, 1600 mhz, CL9, 1.65 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2) (KHX1600C9D3B1K2/8GX) = 35,90 €
1 x HIS RADEON HD6870 (900 mhz, 1024 mb, DDR5, 4200 mhz, 256 bit, 11, fan) (H687FN1GD) = 154,07 €
1 x WESTERN DIGITAL Caviar Green (1000 gb, sata/600, 7200 rpm, 64 mb, 3.5") (WD10EARX) = 65,90 €
1 x NEC DVD ReWriter AD-7280S (24x, sata, black) (AD7280S-0B) = 19,50 €
1 x OEM Card Reader 75-1 (usb 2.0, intern, 5.25" black) (42565+kit) = 12,90 €
1 x OEM Assembling and Configuration (p4p00001) = 30,00 €

Twinturbo

Legacy Member
geen slechte koop dan, met die voeding moet een 6870 crossfire setup ook nog lukken.
Al beschik je dan wel maar over 16x/4x lanes met dat mobo.

Twinturbo

Legacy Member
Heb het ook gelezen, zoals we dachten scheelt 8x/8x amper. Ben wel verschoten van het verschil met 16x/4x. Ik dacht dat het een 5% minder ging zijn t.o.v 16x/16x.

Dit vraagt om meer onderzoek!

Citje

Legacy Member
Voor wat ik ermee wil doen is 1 genoeg.

Die kan ik eventueel later, indien nodig, nog upgraden.

Mijn keuze om naar die shop te gaan was vooral omdat ik hem om 16u kon gaan halen. Terwijl ik pas om 14u besteld had.

Dat de prijzen daar, achteraf gezien, nog goed meevielen was mooi meegenomen. :)

Anyway.. aanrader!

HOPLON

Legacy Member
Citje zei:
Mensen bij power4pc.be hebben mij zowaar geholpen.

Ik kan vanavond nog mij systeem gaan halen.

:)

En den deze is ook geholpen door power4pc.be

Heb mij de game pc van €699 aangeschaft, er een extra ssd kaart laten bijsteken + een andere behuizing.

Ben zeer tevreden !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan