Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan me niet voorstellen dat je met zoon systeem oblivion niet deftig kunt spelengigi zei:spec:
Cpu = Amd64 3500+(winchester)
Ram = 2 x 512 ram pc 3200
Gpu = xfx6800gt
Mobo = msi k8n neo II
Hd = 120 Gb ata 133
Ik zou dit systeem wat willen opwaarderen om oblivion beter te kunnen draaien.
Is een upgrade naar 2 gb ram aan te raden?
stormsman zei:Kan me niet voorstellen dat je met zoon systeem oblivion niet deftig kunt spelen
Maar ontopic nu,
-Cpu overclocken
-2*1024MB ram kopen
-grafische kaart vervangen door 7900GT
-overige HW verkopen die je niet nodig hebt
Dat zal meer zijn dan je denkt hoorYankee zei:@Thammels: 7600GT is niet veel sneller dan 6800GT, dat gaat het verschil niet maken.

Van prijs idd wel jagigi zei:wat koop ik best:
2x een gewoon latje van 1024 Mb
of zo'n mached set van ozc bvb(OCZ 2048MB Kit (2x1024MB) 400Mhz PC3200 DDR Gold Gamer eXtreme XTC Series 2-3-3-8)
Maakt dat veel verschil?

Niet op gelet,smason zei:Hij heeft nog n NEO2 = AGP
Veel te duur om een AGP systeem nog te upgraden imho.
smason zei:Hij heeft nog n NEO2 = AGP
Veel te duur om een AGP systeem nog te upgraden imho.
Oblivion draait naar eigen ervaring idd niet al té vlot op een 6800GT-alike.
stormsman zei:Niet op gelet,
Als het zo zit zou ik wachten tot conroe uit is en dan een grote update doen.
Ik denk wel als je de details een beetje trugschroeft dat het spel vlot draait.
Oblivion maakt bijna geen gebruik van real time physics (lijkt me toch raar als dat wél zou zijn?).gigi zei:Moest die physicx kaart nu op oblivon werken,zou dat iets opleveren?

).dan draait die gewoon op 200MHz (DDR400) hè...gigi zei:wat gebeurd er waneer een pc4000(500Mhz) set op 400Mhz draait?
