Uiteindelijk is dat niet zo erg hoor. Die P5Q reeks is nogal verwarrend, want je kan op elk moederbord in Crossfire gaan, behalve de standaard-versie. En ik had het zelf nu pas door dat er maar 1 connectie is, dusja. =)
Indien flyingdutchman geïnteresseerd is verkoop ik de kaart door en anders plaats ik ze online voor verkoop. De koeler kan ik zelf nog gebruiken voor mijn originele HD4850.
Maar om terug te komen op de essentie van mijn topic, wat is nu het beste dat ik kan doen? Nog eventjes wachten op de nieuwe generatie AMD kaarten, of nu een zwaardere kaart -tweedehands- aankopen? Of simpelweg mijn moederbord upgraden en in Crossfire gaan? Want uiteindelijk moet zo'n P5Q Pro e.d. wel te vinden zijn voor +- 50 EUR?