pollux_15
Legacy Member
Skizzy zei:Lijkt me ook wel zeer mooi, maar ik had gehoord dat die tussenstap-kaarten (dus modellen als 7600 minder goed waren, of klopt dit niet helemaal?)
Wat men maat mij juist ook nog vraagt, hoe zit het met de garantie wanneer ge zo zelf een pc samenstelt?
Greets
normaal hebt ge dan op elk onderdeel apart garantie.

.