Archief - Strakke case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dawnzolino

Legacy Member
Sickness zei:
Deze Antec case vind ik dan ook weer wel goed.

ALTERNATE - HARDWARE - Behuizingen - Midi Tower - Antec Performance One P-183 V3

Wat een moeilijke keuze... Hm.

deze kast is namelijk groter dan de avg midi tower :)
vriend van me heeft de p182 en dat leunt toch dicht tegen een kerncentrale (bij wijze van spreken)

ik was van hetzelfde gedacht ongeveer een jaar geleden. had die lampen niet meer nodig en ben naar de Antec 300 gegaan.

goede koeling
strak design
niet teveel tralala

offtopic: het is niet omdat je een gamepc hebt da er lichtjes inmoeten :p dat cliché is al lang gedaan :p

Sickness

Legacy Member
@ TwinTurbo: Die Phantom is inderdaad mooi, maar dan zit je weer met lichtjes + heeft geen stoffilter...

@ timmyfrag: de Antec 300 ken ik ook wel, maar dan verkies ik toch weer de Fractal R3..

mdgf

Legacy Member
Is dit werkelijk altijd aanwezig? Ik wil namelijk af van het blauwe licht... Hoogstens nog wit licht
Er is een aan/uit knop aanwezig aan de bovenkant van de case voor de blauwe LED.
Maar een CM690II is zeker niet klein, voor een midtower is die serieus hoog.

Musk

Legacy Member
Sickness zei:
Aangezien ik haast geen games meer speel lijkt het me ook niet zinvol om over te schakelen naar de i5 2500k (dit wordt blijkbaar zelfs door intel gezien als een downgrade; 1366->1155)

Mvg.

Daar de naam van de socket een lager getal is wil helemaal niet zeggen dat het een 'downgrade' is, de sandybridge-chips zijn veel performanter.


Gewoon even dit misverstand uit de wereld helpen, je i7 is nog meer dan voldoende.

Sickness

Legacy Member
@ mdgf: thanks. Het is overigens vooral de diepte die bij mij een doorslaggevende factor speelt. Hoogte is op zich ook belangrijk, maar speelt voor mij veel minder rol dan de diepte.

@ Vic: die ziet er inderdaad ook mooi uit, voor mij wel een onbekend merk. Overigens is Zercom voor mij ook een goede shop ;). Ik werk namelijk in Eindhoven.

mdgf

Legacy Member
De vraag is zijn die bitfenixen deftig? Ze vielen me toevallig ook al op toen ik daarstraks wat door de cases van azerty bladerde, maar heb er nog nooit een review van gelezen (en heb niet veel goesting om dat nu te doen ook :p).

Ironpole

Legacy Member
De beslissing valt helemaal bij u natuurlijk, maar heb je die Chieftec's bekeken? Zitten een aantal zeer strakke/sobere zwarte cases bij. Heb er een midi en een mini case van voor een fileserver en een gamepc. Meer hebde eigenlijk niet nodig. Side panel geeft voldoende airflow voor CPU en videokaart. Ik zie weinig reden om meer als € 100 te geven aan een case, deze van € 50 voldoen ook perfect. Binnenkant is dan wel gewoon plaatstaal, maar daar kijk ik niet op.

Sickness

Legacy Member
Chieftec en Corsair vind ik eigenlijk allebei niet echt mijn stijl ...

Die vind ik echt iets te basic, of gewoon niet echt "mooi".

FlameDB

Legacy Member
Heb de antec p183 v3, zeer mooie strakke case, goede, stevige materialen.

Met de antec p280 kan je niet misgaan (moest ik nu een case moeten kopen werd het die).

Antec heeft mij nog nooit in de steek gelaten en heb er toch al redelijk wat cases van opzitten

EpicRefreshment

Legacy Member
Sickness zei:
Op alle websites die ik tegenkom zie ik een blauw licht uit de CM 690II komen.
Is dit werkelijk altijd aanwezig? Ik wil namelijk af van het blauwe licht... Hoogstens nog wit licht ;)

Bij alle Cooler Master cases is er een knop om LEDS uit te schakelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan