Archief - Strakke case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sickness

Legacy Member
Ik bezit nu een Thermaltake VH6000BWS (armor+) die voor mij eigenlijk te groot is + te gamer (blauwe lichtjes etc.). (Ik game haast niet meer)

Ik ben dus op zoek naar een case met een zeer strak design.
Hierin moet de HD5850 zeker passen...

mdgf

Legacy Member
Volgens je profiel heb je een i7 920 en 6GB geheugen? Zeg misschien eerst eens wat je nu hebt :p.

Cases: Midtowermodel @ Azerty en gewoon scrollen tot je wat tegenkomt dat je aanstaat?
Misschien eens kijken naar de Antec One hundred, Cooler Master Silencio 450/550, Fractal Design Core 3000, Fractal Design Define R3, NZXT Source 210 Elite,...

Sickness

Legacy Member
Op dit moment heb ik inderdaad de i7 920 en 6gb geheugen... + Gigabyte GA-EX58-UD5

Deze staan nu te koop op 9lives en er komt een AMD in de plaats.

Het komt dus neer op nieuwe case, nieuwe cpu, nieuw moederbord en nieuw geheugen...

Mvg.

Yank

Legacy Member
Je gaat je i7 920 wegdoen voor een Phenom X4/6? Ik zou toch nog eens wat benchmarks opzoeken voor je je geld wegsmijt.

Sickness

Legacy Member
Heb jij andere voorstellen/mogelijkheden? Dan mag je deze ook gerust geven...

Case ga ik sowieso vervangen, andere zaken staan nog open.

-BVR-

Legacy Member
Enkel de case vervangen sowieso. :)
Als uw i7 niet meer voldoet (wat niet snel zal gebeuren, zeker als je niet meer gamet) OC't deze toch beter dan een x4 of x6.

Vic 40+

Legacy Member
Is er een max. budget voor die nieuwe case?
Hoe hoog dan?
Nog wensen daarbij?

Sickness

Legacy Member
Budget speelt geen rol in feite.

Het grote probleem is nu dat mijn case veel te diep is voor mijn bureau, mijn bureau is 50cm diep met een tussenstuk op 45cm, dit wil dus zeggen dat mijn huidige case meer dan 15cm uitsteekt... (wat dus te veel is)

Verder zou de case er echt strak moeten uitzien, niet te veel lichtjes etc. (niet te veel "gamer").
Kleur liefst wit of zwart. (evt. aluminium)

Bovendien moet uiteraard de lengte van de HD5850 er in kunnen...

Mvg.

Gurt11

Legacy Member
Kijk eens naar Fractal, Silverstone, Lian Li, sommige corsairs of coolermasters, ...
Als je zegt die of die staat me wel aan, kunnen we gemakkelijker kritiek/tips geven ^^

Je i7 920 zou ik zowiezo houden. Waarom in hemelsnaam naar een Phenom II gaan?

Sickness

Legacy Member
Voor zover ik gezien heb staan de Fractal Design Define R3 (white) en de CM Silencio 550 me wel zeker aan. Ik zoek zeker iets in deze richting.

Jammer genoeg is de NZXT Phantom voor mij weer iets te groot :(.

De i7 ga ik inderdaad houden.

Aangezien ik haast geen games meer speel lijkt het me ook niet zinvol om over te schakelen naar de i5 2500k (dit wordt blijkbaar zelfs door intel gezien als een downgrade; 1366->1155)

Mvg.

-BVR-

Legacy Member
Heb zelf de CM 690II. Ik vind het een zeer mooi kastje, kan je ook eens naar kijken.

Sickness

Legacy Member
Op alle websites die ik tegenkom zie ik een blauw licht uit de CM 690II komen.
Is dit werkelijk altijd aanwezig? Ik wil namelijk af van het blauwe licht... Hoogstens nog wit licht ;)

Sickness

Legacy Member
De fractal r3 is weer net iets groter dan de silencio 550, maar deze is er dan wel weer in het wit.

Het wordt in ieder geval een moeilijke keuze... Hm.

Nog andere case-voorstellen zijn uiteraard welkom... Maar op dit moment lijkt het me tussen deze 2 te gaan.

Sickness

Legacy Member
Deze ben ik inderdaad ook al tegen gekomen. Ik vind die bovenkant eigenlijk maar niets. Als die nu vlak geweest was had die wel gegaan.. ;)

Sickness

Legacy Member
Jup, ofwel met case uitgang, maar dan zonder de 3mm omhoog ;). Dus de bovenkant ook gewoon volledig vlak, fan uitgang of niet.

Sickness

Legacy Member
De voorkant van die Antec staat mij niet echt aan.

Van de andere 2 vind ik de Lian Li toch wel de betere ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan