heb eens nagevraagd.... het zijne heeft een opslag van 30 gig en werkt op batterijen maar kan ook op netstroom en kan verschillende kaarten aan
heeft schermpje om te navigeren en kostte toen (1j geleden) in photohall antwerpen een 200€

srry blijkbaar voor dubbele post gisteren