TitaTovenaartje
Legacy Member
Hallo
Ik zit met een vraag.
Weet niet hoe zoiets noemt, of als het bestaat.
Ik zou iets willen kopen om mijn sd-kaartje (van mijn digicam) up te loaden naar een hd.
Een klein extern apparaat waar ik mijn kaart insteek en dat mijn foto's dan daarop worden opgeslagen.
Bestaat zoiets? zoja, hoe noemt dat?
Tita
Ik zit met een vraag.
Weet niet hoe zoiets noemt, of als het bestaat.
Ik zou iets willen kopen om mijn sd-kaartje (van mijn digicam) up te loaden naar een hd.
Een klein extern apparaat waar ik mijn kaart insteek en dat mijn foto's dan daarop worden opgeslagen.
Bestaat zoiets? zoja, hoe noemt dat?
Tita

ad:


