Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dakantochnie zei:Ik betwijfel tbh of het zal werken. De schotel is totaal niet aangepast aan je woning en de omgeving ervan en je kan ook niet zomaar kiezen hoe je ze bevestigt. Komt daar nog eens bij dat je voor bepaalde zenders je schotel natuurlijk vreselijk precies (een millimeter verschil kan heel veel uitmaken) moet richten naar een bepaalde kant, en zonder de aangepaste apparatuur is dat een bijna onmogelijk werk.
Verder kan je je ook afvragen van welke kwaliteit die ontvanger zal zijn voor die prijs...

Open bebouwing en idd geen bomen in de weg.dakantochnie zei:Ja maar dan heb je prolly toch ook wel geluk gehad hoor wittekakker.
Vanaf dat je met wat bomen en gebouwen in de omtrek zit (wat dus gewoon quasi altijd is behalve bij flatgebouwen) moet je al afwijken van de standaard apparatuur.

Dat is óók een manier ja.wittekakker zei:Open bebouwing en idd geen bomen in de weg.
Pa opt dak en ikke roepen wanneer we beeld hadden![]()

wittekakker zei:En je bent verlost van VTM en VT4 !!!!!!!!!!!!!
Polarite zei:Ja maar die zullen ook op tvvlaanderen komen,ze zijn daar druk mee aan het onderhandelen...
Ps: Sat is nog altijd de goedkoopste digitale oplossing.
