Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Freekje zei:maybe een negatief dingke :
het knipperend lampje als de monitor afstaat houd me soms wakker s'nachts.
nee echt , heb het al een maanden voor men neus staan en ben er echt tevreden over![]()


Nuytuh zei:is de 940BF nu echt zoveel beter dan de 930BF? Want 2ms mag dan sneller zijn, dit heeft toch ook zijn slechte kanten?
Toch niet bij Autosoft gehaald?nTFs zei:Toen ik gisteren mijne 930BF kocht stond ik nog wat te zeveren met dieje verkoper en hij raadde de 940BF eigenlijk af.
Het verschil tussen 2ms of 4ms merk je toch niet en de contrast ratio is hetzelfde op de 2 schermen.
Het kan natuurlijk ook een verkoopspraatje zijn maar de 930BF verkoopt allerzins beter dan 940BF volgens hem.
De prijs speelt ook een rol natuurlijk.

smason zei:Toch niet bij Autosoft gehaald?![]()

Nuytuh zei:is de 940BF nu echt zoveel beter dan de 930BF? Want 2ms mag dan sneller zijn, dit heeft toch ook zijn slechte kanten?
smason zei:Nee, spijtig genoeg niet
Met zo'n woekerprijzen wil ik ook wel handelen![]()