T€RM!N4T0R
Legacy Member
Njah, anders had ik nog de 7800GTX 512MB aan kunnen raden, die is wél heeel wat sneller. Maar dan is het mss idd geen "te betalen model" nie meer.als ik voor de GT ga, dan gaat er nog eens 130€ af, Ik kies gewoon het zwaarste ( te betalen ) model, daar ik in het verleden al klodden gehad heb door mij te laten vangen voor 100€ ... en dit wil ik niet meer hebben.

€150 t.o.v. €100 is idd maar €50 verschil, maar op zo'n "lage" prijzen vind ik dat verschil best wel groot. Zeker als je zegt dat je het zelfs niet zal gebruiken.SLI-bordje ... neen zal niet nodig zijn ( denk niet dat ik direct nog een 7800GTX zal bijkopen), maar ziet er graaf uit
, een ander kost 50 € minder ... dus op die 2000 Bfr zal het niet steken
Over die koeler, daar heb je gelijk in, het oog wilt ook wat.
Over het geheugen nogmaals, ik bedoelde dan ook Corsair ValueSelect, of Kingston, beiden hebben goede reputatie.
Neway, config ziet er voor de rest wel goed uit. Zal zeker lekker game-machientje zijn.



