Archief - PC'ke besluit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Is goeie DVD-writer, heb dezelfde zitten.
Tis wel nog een oud model, de 4550 is nu toch al een klein half jaar uit dacht ik. :/

enZiiime

Legacy Member
Nja, zou ik gaan omruilen, of deze ook heel goed compatibel met alles, en weinig schrijffouten enz?

btw

speedfan:



Pc sta half uurtje op, zeker niet stressed aangezien ik nix doe, en temp3 geeft 70° aan :|?

Kan ni echt kloppe eh :P?

Zijn er betere progs voor temp te checke btw?

T€RM!N4T0R

Legacy Member
DVD-RW hoef je niet per se om te ruilen. Zoals ik al zei, heb dezelfde en ben er erg tevreden van. Is zeker en vast compatibel met alles en van schrijffouten heb ik nog niets gemerkt. Dacht wel dat er een goede firmware-upgrade voor was maar weet nie meer precies welkeen. Heb em iig nog niet geïnstalleerd aangezien ik er nog geen probs mee gehad heb. :)

SMa

Legacy Member
wijzigt die temp? of blijft hij constant hangen op 70°?
als die blijft hangen is het wrs een kapotte sensor of speedfan die een foutj maakt

als je er een slecht gevoel over krijgt, en je wilt hem weggeven: laat iets weten :p

enZiiime

Legacy Member
2de pic added, van smart guardian

Kbegin men eige slechter te voele :p

Zijde golle iets met logs van speedfan, kzien er iets van soort error staan.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Post maar es. We'll see. :p
Indien nodig, koop jezelf een andere chipset-koeler. Een Zalman ZM-NB47J voor een euro of 5 is wel goed.

SMa

Legacy Member
is dus van de chipset...
normaal zou je pc onstabiel moeten worden als je chipset 50°~60° wordt
zal wrs kapotte sensor zijn ;)

controleer anders eens of je chipsetcooler inzit, en hou er eens je vinger tegen
je zal het dan wel rap weten of het echt 70° is of niet

enZiiime

Legacy Member
Sja, alles versprint in die smart guardian, maar behalve de 70, die blijft mooi op 70 staan

enZiiime

Legacy Member
sheep zei:
is dus van de chipset...
normaal zou je pc onstabiel moeten worden als je chipset 50°~60° wordt
zal wrs kapotte sensor zijn ;)

controleer anders eens of je chipsetcooler inzit, en hou er eens je vinger tegen
je zal het dan wel rap weten of het echt 70° is of niet


Ik ben zo goed als noob, en zou begot ni wete, waar da juist zit ^^

(alle ja waardak juist aan moet voel ook :p)

Nja normaal zou da moete stijge of dale naar 71 69 ofz, maar blijft stabiel op 70

enZiiime

Legacy Member
Hoe doenk juist en bios "update" wel zien dka er nix verknoei in den bios ofz :p

Liever domme vrage stelle, dan dak pc opfuck, ebbem juist ureke :D

enZiiime

Legacy Member
Pff kzalt mor zo late :p

ksnap erder geen reet van wadka juist moet afhale van de gigabyte website

SMa

Legacy Member
je mobo heeft dual bios
je moet al heel slecht bezig zijn om iets fout te doen ;) hij reset zich automatisch bij grote fouten

download de F8, zet die op een diskette
en herstart dan je pc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan