T€RM!N4T0R
Legacy Member
Config ziet er goed, enkele kleine opmerkingen:
daar hebbek nog nooit van gehoord.
Qua graka, mijn 9550GE haalt wel beduidend hogere scores dan de 6200 op AGP maar die is dan ook wel zwaar overclocked. (core @ 160% en mem @ 130%) Doet ie echter wel meer dan stabiel.
Nuja, de 6200 is ook geen slechte budget-graka.
Exelstore HD 80gb 8mb SATA 57€
daar hebbek nog nooit van gehoord.Qua graka, mijn 9550GE haalt wel beduidend hogere scores dan de 6200 op AGP maar die is dan ook wel zwaar overclocked. (core @ 160% en mem @ 130%) Doet ie echter wel meer dan stabiel.
Nuja, de 6200 is ook geen slechte budget-graka.

