Skoran
Legacy Member
the_fox zei:Waar is da café ergens? Dan kan ik direct sabam bellen want ik zie al waar tees naartoe gaat![]()
Een gigantische cd collectie hebben om deze op de pc te zetten? Klopt inderdaad.
Dat is ook de reden dat hij geen pc wil huren, dan zijt ge aan het betalen voor heel veel muziek die ge niet eens wilt draaien.
Het word trouwens een rock & metal café, dus ik gok niet dat ge veel bedrijven hebt die dat type muziek verhuren.
azertyalex zei:http://azerty.nl/winkelmandje/winke...225954]=1&product[319838]=1&product[394013]=1
met 2T voor muziek, heb je r heel veel
is goe?
verbeter wast fout is hé.
kan zijn dat het allemaal fout is, je moe maar zeggen
edit: met of zonder windows
Ziet mij trouwens goed uit, maar ben ik volledig blind of zit daar geen grafische kaart bij
?
. je neemt een 500GB/1TB 7200rpm hdd voor uw programma's en dan pas steek je 5400rpm schijven voor data/backup/muziek/films/...