Extrizyo
Legacy Member
mdgf zei:Het verschil tussen tandpasta (of de allergoedkoopste koelpasta) en Arctic cooling mx-2 of iets dergelijks zal niet veel meer dan een paar graden zijn neen.
Ik doe zelf een druppeltje (kleine erwt) in het middel en laat de koeler het opendrukken, anderen zweren bij de bankkaart/plastiek-zak-over-vinger-uitsmeermethode, tbh betwijfel ik of het wat uitmaakt.
ok ik zal het maar op uw manier doen
gewoon een klein druppeltje int midden en de koeler er dan op aanspannen die zal het wel openduwen dan 
bedankt !
heb nog eens zitten kijken en is er een groot verschil tussen de asrock z68 pro 3 en de asrock z68 pro3 gen 3 ? welk1 van de 2 moet ik nemen om best te kunnen overclocken ?

