Weet dat tones niet meteen goedkoop is.
Anyway, neem de gewone windows, kost +-€100
Aangezien je met een i5-2400 zit (niet overclockbaar), is dat moederbord te duur voor wat het is.
Als je later geen crossfire (2 graf. kaarten) wil gaan doen, ga dan voor een Asrock H61 iCafe. Deze heeft usb3.0 en sata3 aansluitingen.
Wil je wel crossfire, kies dan een ander moederbord.
Het moederbord uit je offerte was hier ook niet erg geschikt voor (2de pci-e slot is slecht 4x).
DVD station is ook goedkoper te vinden (+-€17).
Hetzelfde met de voeding, geen crossfire = XFX 450W is meer dan voldoende.