Archief - Pc advies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BluePyro

Legacy Member
Hey iedereen.

Ik wil binnenkort weer een desktop voor aan men led tv te hangen.
Kunnen jullie mij helpen aub?

Ik heb geen scherm nodig, wel muis en toetsenbord dat wat degelijk is, moet wireless zijn (voor vanuit men bed te typen :p)
Internet is alleen maar wireless (geen zin om kabel door muur naar boven te trekken);
Het moet HDMI hebben.

Mijn budget +- 800 euro.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

BluePyro

Legacy Member
films, series vanaf pc op mijn tv te zien. en misschien is een occasioneel spel( weet nog niet welke )

BestGamer

Legacy Member
Ik vind als case die van antec beter en die van corsair.

BluePyro

Legacy Member
Ik dacht meer iets in de aard van:

Intel Core I5 2320 32NM 4 Cores 4 Threads 3.0GHZ 6MB LGA 1155 Boxed €174,90

Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 DDR3 Socket 1155 Intel® Z68 €139.90

Sapphire HD6870 1024MB GDDR5 PCI Express €164.90

Corsair CML8GX3M2A1600C9 8GB KIT (2X4GB) 1600MHZ DDR3 Vengeance Series €44.99

Plextor PX-L890SA €34.99

Corsair Cssd-F60GB3A-BK 60GB Force Series 3 S-ATAiii (6GB) MLC €94.99

Seagate 1000GB 32MB SATA600 7200RPM ST1000DM005 €119.99

Logitech 920-002883 MK320 Azerty Wireless Desktop Black €39.99


Totaal €814,65

Bij tones

Ik weet wel ni welke behuizing moet nemen. Iemand een idee de welke de beste airflow geeft en zie ik nog iets over het hoofd?

Je kan altijd verbeteren. Ik ben een leek hier in.

Tharionos

Legacy Member
voor de case hangt dit natuurlijk af van wat je er aan wilt geven .


maar ik vind de coolermaster stormtrooper persoonlijk niet slecht

groot en goede airflow .

of misschien zelfs de NZXT phantom . ik heb die op de moment maar misschien niet echt aan de stille kant :P

in de ricthing kijken van coolermaster of corsair zou ik denken

ps bent u toevallig een student ?

BestGamer

Legacy Member
Ya maar toch het best een Intel i5 2500k die kan je overclocken.

mdgf

Legacy Member
Voeding niet nodig ;)?

De dvd rw kost 2x zoveel als nodig is (17€), het geheugen is ook wat duur. Als SSD zou ik veeleer kijken naar een crucial m4 of samsung 830 vanwege de reputatie van sandforce. De CPU moet goedkoper kunnen. Waarom een z68 mobo en geen ASrock H61 icafe? Tenzij je CF wilt, maar dat zou nergens op slaan.
Case: naar aiflow moet je niet kijken, neem wat je mooi vindt en waar alles in past (zou geen probleem mogen zijn). Ik zou persoonlijk naar µATX neigen gezien je bedoelingen.

Ik blijf het toch ergens overkill vinden...

Tharionos

Legacy Member
sandy bridge is toch LGA 2011 of vergis ik me ?

het is zover ik weet toch 2nd generation I5 dacht ik .

ik ben maar even aan het brainstormen kan dat ik me vergis .

best dat je het gewoon even googled zou normaal gemakkelijk te vinden zijn indien niet kan ik morgen wel verder helpen met informatie .

mdgf

Legacy Member
SB-E is 2011, SB is 1155.
2e of 3e (afhankelijk van hoe je telt) gen core-i.

BluePyro

Legacy Member
Ik zie dat daar niet bij staan, dus geen sandy bridge die ?
Kan het nog goedkoper bij ander winkel denk je of moet er iets aangepast worden ?

mdgf

Legacy Member
Moet ik mijn eigen post #15 nog eens woord voor woord kopieren? Lijkt me nogal nutteloos.
Een andere shops is hoogstwss goedkoper ja.
En een i5 2xxx is sandy bridge. Er staat zelfs LGA 1155 bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan