bart.09
Legacy Member
Ik zou deze t.v. willen kopen:
Panasonic TX-P42UT30 - 3D Plasma Televisie, Full HD, DVB-T/C - Panasonic | redcoon België
is dit een goede t.v. want ik vind er niet zo veel over.
Ik zou de t.v. bij redcoon kopen omdat hij daar heel goedkoop staat.
Als iemand mij zou willen helpen aub
mvg Bart.09
Panasonic TX-P42UT30 - 3D Plasma Televisie, Full HD, DVB-T/C - Panasonic | redcoon België
is dit een goede t.v. want ik vind er niet zo veel over.
Ik zou de t.v. bij redcoon kopen omdat hij daar heel goedkoop staat.
Als iemand mij zou willen helpen aub
mvg Bart.09
.
, was makkelijk op te lossen (ben wel effe vergete hoe da juist moet maar twas alvast niet moeilijk).