Archief - Oude pc upgraden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BestGamer

Legacy Member
Ik heb net van een vriend een nvidia gtx570 op de kop kunnen tikken voor 200 euro bijna nog niet gebruikt. Past die graka ook op het moederbord??

Groetjes

phate_13

Legacy Member
Dan moet je ook al meer gaan investeren in de voeding en ga je met meer lawaai en warmte in je pc zitten. Verkoop deze dan beter.

BestGamer

Legacy Member
Dus ik zal de eerste setup gaan kiezen. Is de voeding groot genoeg? Zou ik ook in crossfire kunnen werken??

phate_13

Legacy Member
Neen, crossfire zal daar niet bij lukken. Dan moet je nog eens 90 euro (Moederbord +50€, voeding +€40) extra gaan investeren om dat te kunnen. Is wat belachelijk om daar in te investeren met deze doeleinden.

phate_13

Legacy Member
De niet Ti versie bedoel je? De HD6870 is minstens even snel als zo'n GTX 560.

BestGamer

Legacy Member
Mag ook de amd a8 3870k op het Mobo?? En ik denk dat ik toch mijn gtx570 wil houden wil je dan een ander mobo voorstellen en voeding?

Dank bij voorbaat

mdgf

Legacy Member
Waarom die cpu? Die is een stuk minder interessant dan een i3.
En neen die past niet op een intel mobo, daar moet je een FM1 mobo voor hebben.

BestGamer

Legacy Member
Ik wil AMD ook eens proberen oftewel zou ik graag een amd fx4 of fx6 willen.

phate_13

Legacy Member
Dan zoek je het zelf maar uit. Je hebt me lang genoeg aan het lijntje gehouden. Ik heb duidelijk aan het begin nog gevraagd of het nu alle informatie was. En nu blijf je het toch maar aanpassen. Als je je er toch zo in interesseert dat je dingen wilt uitproberen, doe dat dan. Maar verspil onze tijd niet. Begint steeds meer op een hoop getroll te lijken. Succes nog, ik geloof er geen hol meer van.

Sorry als het niet zo is. Maar dat het zo overkomt, dat wilt al iets zeggen. Je veranderdt om de 5 minuten van richting.

[HoD]

Legacy Member
Op dit ogenblik is AMD niet echt interessant. Als je de 570 al gekocht hebt (200 is een goeie deal) zou ik het volgende voorstellen (prijzen van Alternate aangezien je daar al naar linkte, kan goedkoper ;-) ):

Core™ i3-2100
€ 109,90*

8 GB DDR3-1333 Kit
€ 39,99*
€ 39,99*

PRO550W Core Edition
€ 64,90*
€ 64,90*

ASrock Z68 Pro3
€ 107,90*

Totaalprijs :
322,69

Redenering: Met dit moederbord, geheugen en voeding zit je goed in combo met de 570. Ik denk dat de CPU net genoeg is om BF3 vlot te draaien en mocht je ooit nood hebben aan extra performance heb je met de Z68 chipset mogelijkheden genoeg.

BestGamer

Legacy Member
De ssd word de crucial m4. Ik heb net een paar benchmarks gelezen en de Intel i3 is beter qua prijs.

Alvast bedankt iedereen.

fraCk

Legacy Member
Office PC => Wow op High => BF3 op high en dan nog 3 schermen. Sowieso troll.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan