Archief - Niewe muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desert storm

Legacy Member
verstancke007 zei:
Is dat dan eigenlijk niet gemakkelijk wanneer je in BF2 door je wapens scrollt?

Thx,

Stancke

oeps, heb m'n zin was mistypt :p wat ik dus eigenlijk wou zeggen: de 2 duimknoppen van de MX518 zijn handiger dan de ene duimknop op de G5... eigenlijk raar want je zou verwachten dat de opvolger altijd beter is, maar in dit geval van de duimknoppen niet dus...

Stancke

Legacy Member
Heb ne MX518 gekocht daarjuist.

Wel effen wennen als je van een G5 komt.

Stancke

distinct

Legacy Member
tis nu al me 2de mx510. En als ik ze nog kan kopen na deze, zal ik er weer één kopen. ook al is de mx518 uit :p
anyway. ik denk dat je met muizen zoals mx510 & mx518 niet echt verkeerd kan doen. G5 is weer iets anders, en zijn er nogal veel klachten over...

LethPhaos

Legacy Member
ik heb al anderhalf jaar (ofzo) een mx510, echt zalig muis en geen noemenswaardige problemen gehad, aanrader (en de mx518 zal ook wel goed zijn, being den opvolger)

sheebs

Legacy Member
ik heb de logitech MX1000 lasermouse, is duur toestel maar ik vind et belangrijk een deftige muis te hebben die niet flipt in een shooterspel, was 70 euro, maar ben er vree content van, batterij gaat zeker 24 uur mee dusja :p

Teemto

Legacy Member
Ik heb me net nen Razer Copperhead aangeschaft. Dit ter vervanging van mijn MX1000, die ik nu op 't werk gebruik :D . De MX1000 is idd een goede muis.

+ draadloos duh, goede build kwaliteit, batterij gaat lang mee. Horizontaal scrollen.
- gewicht, glijdt niet zo vlot, scroll wiel staat wat ver naar achteren, lag niet zo goed in de hand (maar dat hangt natuurlijk af van persoon tot persoon) heb nogal lange vingers en ik speel niet echt met mijn handpalm.

Vooral het gewicht was wat me stoorde tijdens het gamen. Ik heb lang getwijfeld tussen een G5 of een Copperhead, maar uiteindelijk is het toch het laatste geworden. Prijs is ongeveer hetzelfde.

Ik heb hem nu 2 dagen. Mijn eerste indrukken zijn :

+ het niet cordless zijn is geen probleem (draad is trouwens meer dan lang genoeg)
++ glijdt supervlot op mijn Qpad :niceone:
++ licht
++ coole blauwe verlichting is assorti met rest van m'n case :D
+ onboard mem -> om profiles in op te slaan -> kunt muis dus gemakkelijk van PC wisselen
+ Duim buttons staan (voor mij) beter -> ik hoef m'n duim niet in te trekken om de achterste te bedienen (browser back button).
+ zowel voor rechts als linkshandigen
+ DPI switching

- A8NSLI heeft compatbility issues maar met laatste FW is dit opgelost (6.17i)
- rechter en linker knop zijn iets gevoeliger dan bij de MX1000 maar dit is na een dagje al gewoon
- layout is anders dan bij logitech. Ik denk dat dit nog wat gewenning vraagt
MX1000 ondersteunt de duim, wat niet het geval is bij de razer. De blauwe rand van de verlichting vormt hier een opwaartse barriere voor je duim.
-- geen horizontaal scrollen :(
-- zijdelingse knoppen aan andere kant zijn niet te bedienen tenzij ge vree elastische vingers hebt :oink:

Wat mij uiteindelijk heeft doen gaan voor de Copperhead en niet voor de G5 is de verlichting, ik denk dat ze qua technologie eigenlijk identiek zijn (bijna zelfde agilent laser).


That's it for now.

Geile Beer

Legacy Member
Ik heb MX1000 :bow:

Ik zen er tevreden van. Iedereen zaagt da et te zwaar en te groot is, awel he: Voor mij mag hij zelfs wat zwaarder en een beetje groter zijn!!! Mja, ik ben dan ook iemand met grooooooooote handen...

Tsommy

Legacy Member
ik heb tijdje getwijfeld tussen den Mx518 en de G5 heb uiteindelijk voor de Mx518 gekozen omdat die goedkoper was en volgens mij wat steviger is etc. Want ik had al wat slechte dingen gehoord over de G5

Sergeant_bob

Legacy Member
de MX500-518 echt zalige muizen ik vinde 518 toch net dat tikkeltje beter er is imo geen enkele betere muis :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan