Archief - Niewe muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Beste,

Ik zoek een goede muis (niet te duur,iets van 40€ ofzo)

Heb nog geen 2 maand Logitech G5 Laser Mouse maar is al kapot (kan links niet meer klikken:doh: :doh: 72€ naar de ***********)
En als toppunt ben ik mijn factuur verloren en wil de winkel (die nogtans een goede klantenservice heeft,ja,behalve voor mij dan) mij niet verder helpen zonder factuur.

Ik zoek dus een alternatief,de muis moet toch games gericht zijn en goed aanvoelen.

Vuur maar af

Stancke

R.Winters

Legacy Member
Logitech Mx518, beetje voorloper van de G-reeks, goeie muis, ongeveer een €50 :)

_mocking][bird_

Legacy Member
Normaal moeten zij u toch een nieuwe facturen kunnen geven (eventueel mits betaling van een kleine administratieve kost?)

Zo hebben ze dat bij mij toch nog gedaan als ik mijn factuur kwijt was...

[NeO]-mtr

Legacy Member
Logitech MX510 of MX518, beide kosten iets rond de 40€ en nog steeds beide 1 van de beste game-muizen die te vinden zijn.

Stancke

Legacy Member
Ik dacht ik ook eens iets had gelezen over een Saitek Mouse ofzo?

Wat denken jullie van die muis dan?

R.Winters

Legacy Member
verstancke007 zei:
Ik dacht ik ook eens iets had gelezen over een Saitek Mouse ofzo?

Wat denken jullie van die muis dan?
Nog nooit van gehoord, heb je mss link tot info ofzo?

L°rre

Legacy Member
Kheb al + 6 maand mijn MX518, nog geen problemen gehad, alleen veel last van vuil aan mijn "gliders". Het stuurprogramma van MX518 is echt handig.

De knopjes + en - op de muis gebruik ik regelmatig en tussen toepassingen switchen gaat zeer makkelijk, met 1 klik op de muis. Reageert ZEER snel!!!

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
ik heb de mx510, en ik ben er heel tevreden van (ben nogal hardcore gamer), ik raad u deze muis ten sterkste aan, ook de mx518 zal heel goed zijn (denk dat het dezelfde vorm is, net iets sneller)

R.Winters

Legacy Member
verstancke007 zei:
http://www.hcw.be/hcwcs/p.asp?p=B8879

Ik wil wel geld uitgeven aan een deftige muis maar toch zeker geen 70€ zoals voor die G5
Zier er eerlijk gezegd ma rotzooi uit :p Lelijik design ook (het oog wil ook wat :D ) Zou toch voor de Mx518, als je tevreden was over je G5, zal die je zeker aanstaan.:niceone:

Maar ik denk eigenlijk dat als je hem gwn binnenbrengt om te maken, zelfs zonder factuur, ze hem wel maken (tegen een prijs wel) maar dat je dan toch goedkoper uitkomt dan een totaal nieuwe muis te kopen.

Stancke

Legacy Member
naar een nieuwe G5 ga ik niet meer,betrouw het niet mee zo volledig en voor dan nóg eens 70€ te betalen,nee,liever niet.

Ik denk dat ik ga overschakelen naar een MX518 of MX510

De prijs valt absoluut niet mee voor mij mja,het is wel al een goede kwaliteit.

Stancke

R.Winters

Legacy Member
verstancke007 zei:
Zal het wennen zijn aan die MX518 als ik van een G5 kom?
Ze zijn ongeveer hetzelfde (de mx518 is een van voorlopers), het enige verschil is dat de max dpi bij de 518 1600 is en bij de G5 2000 (ik tijwfel dat ge die ooit gebruikt hebt), dus denk het nie.

desert storm

Legacy Member
R.Winters zei:
Ze zijn ongeveer hetzelfde (de mx518 is een van voorlopers), het enige verschil is dat de max dpi bij de 518 1600 is en bij de G5 2000 (ik tijwfel dat ge die ooit gebruikt hebt), dus denk het nie.

en dat de MX518 2 duimknoppen heeft ipv van 1 op de G5... wat eigenlijk veel handiger is die 2 knoppen...

R.Winters

Legacy Member
desert storm zei:
en dat de MX518 2 duimknoppen heeft ipv van 1 op de G5... wat eigenlijk veel handiger is die 2 knoppen...
Das ook weer waar, die knopkes zijn dan nog es zo klein.

eniac

Legacy Member
verstancke007 zei:
En als toppunt ben ik mijn factuur verloren en wil de winkel (die nogtans een goede klantenservice heeft,ja,behalve voor mij dan) mij niet verder helpen zonder factuur.

Biedt Logitech geen fabrieksgarantie?

Stancke

Legacy Member
R.Winters zei:
het enige verschil is dat de max dpi bij de 518 1600 is en bij de G5 2000 (ik tijwfel dat ge die ooit gebruikt hebt), dus denk het nie.

Jawel:p Gebruik ik in BF2 wanneer ik moet vliegen;)

Biedt Logitech geen fabrieksgarantie?

Jawel,maar ze hebben GEEN een telefoonnummer voor technische support.
Heb wel een ander telefoonnummer gevonden maar daar nemen ze niet op:sleep:

BTW: Ik denk dat het omslachtig zou zijn,dat ik meer zónder muis zou zitten dan met.

en dat de MX518 2 duimknoppen heeft ipv van 1 op de G5... wat eigenlijk veel handiger is die 2 knoppen...

Is dat dan eigenlijk niet gemakkelijk wanneer je in BF2 door je wapens scrollt?

Thx,

Stancke

Kenshi

Legacy Member
Normaal bieden die toch 5 jaar aan op muizen / toetsenborden enzo ...

Eventueel ook eens kijken naar de Razer muizen ;)
Is even wennen omdat ze anders in de hand liggen dan bv Logitech maar zijn ook zeer goed :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan