Stancke
Legacy Member
Beste,
Ik zoek een goede muis (niet te duur,iets van 40€ ofzo)
Heb nog geen 2 maand Logitech G5 Laser Mouse maar is al kapot (kan links niet meer klikken:doh: :doh: 72€ naar de ***********)
En als toppunt ben ik mijn factuur verloren en wil de winkel (die nogtans een goede klantenservice heeft,ja,behalve voor mij dan) mij niet verder helpen zonder factuur.
Ik zoek dus een alternatief,de muis moet toch games gericht zijn en goed aanvoelen.
Vuur maar af
Stancke
Ik zoek een goede muis (niet te duur,iets van 40€ ofzo)
Heb nog geen 2 maand Logitech G5 Laser Mouse maar is al kapot (kan links niet meer klikken:doh: :doh: 72€ naar de ***********)
En als toppunt ben ik mijn factuur verloren en wil de winkel (die nogtans een goede klantenservice heeft,ja,behalve voor mij dan) mij niet verder helpen zonder factuur.
Ik zoek dus een alternatief,de muis moet toch games gericht zijn en goed aanvoelen.
Vuur maar af
Stancke

Lelijik design ook (het oog wil ook wat
) Zou toch voor de Mx518, als je tevreden was over je G5, zal die je zeker aanstaan.