Archief - nieuwe videokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boostah

Legacy Member
large zei:
ma ter is nog nuie veel bekend over die kaart?


nope, komt pas in juni dacht ik, enigste info is zo'n sheet da gelekt is

ati zou ze wel willen posistioneren juist boven de 7900GT, maar uiteindelijk, zal het wel weer kantje boordje zijn, en is het belangrijker welke spellen ge wilt spelen en daarop de kaart keuze te maken

large

Legacy Member
nee? ma ik wou nog eens vrage wa de beste kaart zou zijn voor tes: ovlibion want da ga ik tog het meeste spele

boostah

Legacy Member
ati, oblivion is gemaakt voor ati kaarten, maar pas op met een nvidia zal da ook nog goe draaien ze, gewoon iets minder fps, en geen HDR+AA

-dawnz-

Legacy Member
een X1800GTO kunde flashen naar X1800XT wat toch wel een zalige kaart is ...
op hoge resoluties klopt die de 7900GT easy :)

jarre_123

Legacy Member
@ Dawn, was dat geen X1800XL ipv X1800XT? Ik kan me vergissen hoor,maar dacht het ergens geleze te hebbe :p

boostah

Legacy Member
in holland is de x1800xt zelfs al even duur als de 7900GT, spijtig genoeg is de x1800xt end off life, maar zal binnenkort vervangen worden door de x1900gt

boostah

Legacy Member
2 van de 4 spellekes is ati de baas, in BF 2 niet, cod2 neigt ook naar nvid

maar probleem is dat er mensen zijn met grote problemen van BF2+ati, terwijl anderen (90%) geen probleem heeft, maja je moet maar bij die 10% zijn

maar ik zou zeggen ati x1900Gt(als ze volgende maand uitkomt), ati x1800xt (als de prijzen hier op niveau van duitsland en belgie komen), (beide rond de 300 euro), nvid tegenhanger is 7900 gt

voor prijsklasse tot iets boven de 200 euro, x1800GTO of 7600GT

editje geplaceerd

boostah

Legacy Member
idd sorry dervoor tis 2 van de 4
oblivion en steam zijn volledig voor ati
BF volledig voor nvid en COD ligt meer in het midden, maar toch nv kant

Davion

Legacy Member
Ma komaan, Gij doet zo net alsof Steam Games 30fps meer hebben, das ook neit het geval hé. idem voor BF en CoD, das toch wat overdreven zen, ze hebben allemaal hun optimized games, maar imo koopte een kaart omwille van de features/prijs etc...

t038682

Legacy Member
Ik ben ZEER tevreden van men ASUS NVIDIA 7600 GT ! Prachtkaart! Oblivion draait zeer vlotjes, FEAR draai ik op volle toeren , BF2 is zo zalig :) , ...


Vorige kaart was 'n Radeon X700 Pro, ben blij dak daar vanaf ben :)

Gothrek

Legacy Member
Davion zei:
Ma komaan, Gij doet zo net alsof Steam Games 30fps meer hebben, das ook neit het geval hé. idem voor BF en CoD, das toch wat overdreven zen, ze hebben allemaal hun optimized games, maar imo koopte een kaart omwille van de features/prijs etc...
gij doet altijd alsof nvidia 30 fps heeft in alles:sop:

boostah

Legacy Member
idd ge hebt wel gelijk, verschil is ni gigantisch, maar als er een verschil is, en ge speelt enkel die games waarom dan niet veranderen, en pas op met nvid 79xx serie heb je wel degelijk vrij grote drops in css, ik kan/kon ervan meespreken

en enigste reden dak zo one sided moet doen is om u te counteren, als ik gematigd en vrij objectief doe, komt gij toch af met iets dat puur pro nvid is, begrijp dat please, (tis dus net als gothrek zei), lets make a deal, int vervolg schrijf ni alleen nvid daarom, maar ook waarom en waar nvid sterker is en waar ati, ik deed in het begin hetzelfde, maja daar had niemand oren naar want nvid was volgens sommige heer en meester

Gothrek

Legacy Member
sorry twas een typo
gij doet altijd alsof nvidia 30 fps MEER heeft in alles :sop:

large

Legacy Member
ma laat die bf2 en cod2 es en kijk alleen naar oblivion dan een ati kaart
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan