Archief - nieuwe videokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boostah

Legacy Member
x1800xt, iets iets sneller dan zowel de 7900Gt als de x1900gt, tis eigenlijk zo: x1800xt>7900Gt>x1900GT (hoewel de Gt nog zou kunnen geboost worden dmv drivers die nu zo goed al onbestaande zijn specifiek voor de kaart)

boostah

Legacy Member
hahaha en op mij iets zeggen, imho als nen nvidia is kan em het ook altijd he (ga eens nieuwe reviews lezen, x1800xt heeft met de 6.4 (of 6.3) nog een speedboost gekregen

davion (laten we stoppe met kakken op elkaar en gewoon elke keer onderstuening geven k? daar zijn we beide meer mee imho, want ik geloof u ni op u woord gij mij ni):
http://xbitlabs.com/articles/video/display/geforce7900gt_16.html

http://www.legionhardware.com/document.php?id=542

wel kijken naar april of later anders wint idd de nvidia

large

Legacy Member
nog een probleem die kerel die men pc in elkaar ging steke doet da nu tog nie.
hij zei da ik het zelf moest probere:s . nu moet ik het bij ne winkel kope wa mij waarschijnlijk 200 euro duurder gaat uitkome

Yank

Legacy Member
Ken je niemand anders die dat voor mooie prijs wilt doen? Moest je in de buurt van Brugge wonen...

Bij paar winkels is assemblage trouwens niet zo duur hoor, bij jaha.be 25€, en 10€ extra voor installatie van Windows erbij.

large

Legacy Member
X1800XT (512 mb) dus
en brugge kan bena nie verder dan waar ik woon ;)
ma ik had het over de prijs van de producten die duurder ging zijn en nie die van de assemblage

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Welja als je zelf samensteld heb je da probleem niet. Ga gewoon heel voorzichtig te werk en volg die tutorial stap voor stap.
En indien nodig kan je ook nog altijd terecht op het forum hier. :)

large

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Welja als je zelf samensteld heb je da probleem niet. Ga gewoon heel voorzichtig te werk en volg die tutorial stap voor stap.
En indien nodig kan je ook nog altijd terecht op het forum hier. :)
tis omda ik gewoon es een ramlatje uit men pc moest neme
en toen heb ik men pc gekortsluit (of hoe ge da zegt)
en ik weet helemaal niks van assemblage daarvan

T€RM!N4T0R

Legacy Member
kortgesloten

Had je wel elektriciteit volledig afgelegd? Jezelf ontladen?
Zoiets komt normaal gezien nie zomaar voor zu:p
En omda je niets van assemblage weet is die handleiding (mét foto's) er ;) kwn hoor gij moet et weten, je spaart veel geld uit ermee.

PineMangoes

Legacy Member
Assemblage is maar vijzen inschroeven en kaarten inpluggen dezer dagen. Zal niet veel problemen opleveren als je een goeie gids van 't internet afdrukt.

Als je dat ramlatje eruit hebt gehaald toen je pc aanstond, kan dat de kortsluiting veroorzaakt hebben, ja :p

large

Legacy Member
ik had een paar drade mee uitgetrokke zonder da ik het wist en de pc opgezet
ik had men pc WEL uitgezet e :p

large

Legacy Member
ma ik moet dan men moederbord en voeding eruit hale en ja ik weet daar gewoon niks van en ik durf da nie goed. als ik men pa zeg da ik het zelf wil doen....

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Gewoon uitzetten is niet voldoende hoor.

Moederbord eruithalen is gwn 6 vijsjes losdraaien en dan da ding eruit tillen (of erin leggen bij assemblage). Voeding is ook paar vijzen losdraaien en je krijgt dat er dan ook zo uit...

PineMangoes

Legacy Member
Uitzetten en al uw kabels vanachter eruit trekken is de boodschap, dan kan je niet echt kortsluiting meer tegenkomen. Wel zorgen dat je de 4 extra pins van je voeding die je niet gebruikt voor een AMD niet verwart met dat andere 4-pins draadje, want zo heb ik es m'n mobo doorgeblazen :s

large

Legacy Member
dus tid nie moeilijk eigenlijk? ma geen gezever e
en al die draadjes da staat allemaal uitgelegt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan