ALF 2.0
Legacy Member
Preske zei:o
dat zijn die zilveren met kruis-poten hé?
Yep. Het is wel het model 2010. Dit jaar heeft de 9 reeks geen kruispoot meer dacht ik. Qua design moet Samsung voor weinigen onderdoen. Mooie tv's!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Preske zei:o
dat zijn die zilveren met kruis-poten hé?
.
.Mr. Humphries zei:De plasma tv's bestaan al meer dan 40 jaar, dus van in het begin dat ze uitkwamen is nogal raar ...
HRM zei:Zal eens langs een paar winkels gaan in de hoop dat ze die modellen hebben, zodat ik ze eens aan het werk kan zien.
Heeft die hogere inputlag zo veel invloeg op het gamen of is dat verwaarloosbaar?
Preske zei:bij de led-tv van mijn ouders heb je een roze verkleuring
camino zei:lol, hier bij ons niet, teken de instellingen mss niet correct staan.
Reapo zei:Hij bedoelt wellicht: vanaf het moment dat ze hier courant verkocht werden. Lange tijd waren plasma's gewoon onbetaalbaar voor de meeste mensen. Het zou dus best een model uit 2005 of 2006 kunnen zijn. Je kan niet ontkennen dat plasma's vanaf pakweg 2007 of 2008 niet in positieve zin geëvolueerd zijn vergeleken met oudere modellen. De laatste paar jaar merk je wel dat er niet echt veel meer geïnvesteerd wordt in de R&D van plasma's. Ze hebben - vooral dankzij veel onwetende consumentenbonden - onterecht een slechte naam gekregen van energieslurpende monstertoestellen. Gelukkig is Panasonic er nog, maar het is echter de vraag hoe lang zij nog zullen tegen de stroom in blijven roeien.
Tribal zei:Andere modellen hier voorgesteld zijn minder geschikt om te gamen door de hogere inputlag.
Beenhesp zei:Dus als ik het goed versta is het die 8à euro hoogst wss niet waart?
Swagger zei:heb je de nieuwe panasonic led tv met ips-techniek al gezien? Heb er onlangs zo eentje zien spelen, en dat was indrukwekkend (werd wel op ge-gamed, was geen gewone tv-beelden)