Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ook eerst aan plasma, maar die zou hier maar nipt kunnen staan en op nog geen twee meter van mij. Dan vind ik zo'n groot scherm te groot.MrKend54l zei:Ik zou plasma zeggen. Maar aangezien budget en afmeting zal dit onmogelijk zijn.
Ga gewoon naar de media markt ofzo en neem er 1 die jou het meeste aanstaat. Veel verschil zit er toch niet op hoor in die prijs en afmeting range.
Geef my toch liever een LCD of LED tv ipv een plasma zit je iets te schuin is het beeld zwart...MrKend54l zei:Ik zou plasma zeggen. Maar aangezien budget en afmeting zal dit onmogelijk zijn.
Ga gewoon naar de media markt ofzo en neem er 1 die jou het meeste aanstaat. Veel verschil zit er toch niet op hoor in die prijs en afmeting range.
nightmarex13 zei:geef my toch liever een LCD of LED tv ipv van een plasma hoor
Reapo zei:Inferieure beeldkwaliteit gekoppeld aan slechts een klein beetje minder verbruik. Geef mij dan maar een plasma met zijn natuurgetrouwe kleuren en zijn snelle beeldverwerking bij sportwedstrijden en gaming.
nightmarex13 zei:dus je wilt zeggen dat plasma betere kwaliteit is? LED geeft een veel mooier beeld
nightmarex13 zei:Geef my toch liever een LCD of LED tv ipv een plasma zit je iets te schuin is het beeld zwart...
.iedereen zijn mening hecamino zei:Oei oei, nu gaat he de plasma fans op u dak krijgen ze want der zitten er hier heel wat.

Reapo zei:1 april valt vroeg dit jaar... LED= een lichtbak. Koppijn krijg ik ervan. Kijk eens naar een deftige plasma in een enigszins verduisterde omgeving. Een groot verschil in kleurdiepte, contrast en 'sfeer'.
nightmarex13 zei:niet moeilijk verschil qua kleurdiepte zoals ik al vermeld heb 1cm schuin tegenover het beeld en het is zwart..
Reapo zei:Een mening mag iedereen hebben en verkondigen, maar feiten zijn feiten. Kijkhoeken van plasma's zijn stukken beter dan die van Lcd's en Led's. Welke plasma heb jij al ooit gezien in het echt in een andere ruimte dan overbelichte showrooms?
nightmarex13 zei:ik weet niet welk merk maar een familielid geeft 1 en toch niet wat ik zou willen hebben
Reapo zei:Was het een ouder of een recenter model?
@ de TS: Deze Sony is mss ook een interessante optie. http://www.redcoon.be/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B305414/cid/15026/Sony_KDL_32EX520/
nightmarex13 zei:Geef my toch liever een LCD of LED tv ipv een plasma zit je iets te schuin is het beeld zwart...
Preske zei:bij de led-tv van mijn ouders heb je een roze verkleuring
ik heb een samsung led 7 reeksnightmarex13 zei:het is tch al een paar jaar geleden
, hadden daar helemaal geen last van.Reapo zei:Als het een model is van voor 2008 (vooral goedkope Samsungs) dan zou het eventueel wel kunnen. Dat waren dan ook wel uitzonderingen op de regel. De meeste andere plasma's uit het middensegment (vanaf 1000 euro), toen was dat niet duur, hadden daar helemaal geen last van.
De Led's van Samsung zijn dan weer bij de betere in hun klasse in bijna elke prijscategorie. Toch heb ik steeds last van vermoeide ogen, zelfs als ik bij mijn broer een film bekijk op zijn Led uit de 9 reeks van Samsung. Het beeld is nochtans haarscherp en de kleurweergave is ook goed, maar het oogt mij allemaal wat te fel en te plastisch.
nightmarex13 zei:dat heb ik nietik heb een samsung led 7 reeks
Reapo zei:Als het een model is van voor 2008 (vooral goedkope Samsungs) dan zou het eventueel wel kunnen. Dat waren dan ook wel uitzonderingen op de regel. De meeste andere plasma's uit het middensegment (vanaf 1000 euro), toen was dat niet duur, hadden daar helemaal geen last van.
De Led's van Samsung zijn dan weer bij de betere in hun klasse in bijna elke prijscategorie. Toch heb ik steeds last van vermoeide ogen, zelfs als ik bij mijn broer een film bekijk op zijn Led uit de 9 reeks van Samsung. Het beeld is nochtans haarscherp en de kleurweergave is ook goed, maar het oogt mij allemaal wat te fel en te plastisch.