- in geen enkele review noemen ze de lijnen slecht
maar een 12v lijn die onder de 12v zakt is imo zeker niet goed
als men systeem op hoge overclock staat reboot hij bij 12v lijnen onder 11.85v
- reviews over die Enermax zeggen dat hij op 100% stressed boven de 12v blijft, daarom gaat men voorkeur uit naar die voeding
nog een pluspunt voor de Enermax is dat hij 2*22A kan leveren
- cascade of dual GTX zal ik niet snel doen, maar stel dat ik het binnen een jaar wel wil doen, moet ik me dan een nieuwe voeding aanschaffen? en men 480W van nu voldoet niet
een Prescott op 4GHz (en hoger) trekt redelijk veel stroom (peaks van 180W), zeker in combinatie met een X850XT PE (+-120W), 2gb PC6400, 2 schijven, 2 optische lezers, tv-kaart, front bay, 10 fans, ... en deze zomer nog een waterkoeling
ik wil dus gewoon veilig zitten
die 22A & 620W heeft me overtuigd, de losse kabels zijn een extra