SMa
Legacy Member
Enermax
€177 - Enermax ATX voeding ELT 620 AWT "Liberty" - 620Watt (belooft 80% efficiency)
€149 - Enermax EG 701AX VE(G) SFMA Noisetaker 600W
Tagan
€125 - Tagan TG-580-U15 Easycon 580W
€125 - TaganTG-580-U22 580W
Aerocool
€107 - Aerocool Turbine Power 550W
€111 - Aerocool AeroPower II SE 550W
zijn er andere merken die beter zouden zijn? (LC Power komt er niet meer in bij mij)
stilte is heel belangerijk, en daar vind je niet meteen reviews over...
de Enermax Noisetaker zou (volgens zijn naam) stil moeten zijn, maar ik heb gelezen dat de fan 2 min, na het afsluiten van de pc, blijft doorwerken (dus zal dit wrs een hete voeding zijn)
bij ieder merk heb ik een voeding gezet met losse kabels (die je dus zelf moet connecten), men huidig voeding heeft dat ook
maar dat schijnt nu net de oorzaak te zijn van de zwakke voltlijnen...
zouden andere merken daar ook last mee hebben?
iemand een voorkeur? of ervaring met 1 vd psu's?
het is vooral bedoelt om men systeem bij max overclock stabiel te kunnen trekken
men huidige voeding slaagt daar niet in, en hij lijkt wel op sterven te staan...
ik wil morgenmiddag kunnen bestellen,
dan heb ik samen met de voeding, ook men nieuwe Arctic Silencer vrijdag (men huidige is stuk, fan draait op 12V nog maar aan 1200rpm, op 5V helemaal niet))
€177 - Enermax ATX voeding ELT 620 AWT "Liberty" - 620Watt (belooft 80% efficiency)
€149 - Enermax EG 701AX VE(G) SFMA Noisetaker 600W
Tagan
€125 - Tagan TG-580-U15 Easycon 580W
€125 - TaganTG-580-U22 580W
Aerocool
€107 - Aerocool Turbine Power 550W
€111 - Aerocool AeroPower II SE 550W
zijn er andere merken die beter zouden zijn? (LC Power komt er niet meer in bij mij)
stilte is heel belangerijk, en daar vind je niet meteen reviews over...
de Enermax Noisetaker zou (volgens zijn naam) stil moeten zijn, maar ik heb gelezen dat de fan 2 min, na het afsluiten van de pc, blijft doorwerken (dus zal dit wrs een hete voeding zijn)
bij ieder merk heb ik een voeding gezet met losse kabels (die je dus zelf moet connecten), men huidig voeding heeft dat ook
maar dat schijnt nu net de oorzaak te zijn van de zwakke voltlijnen...
zouden andere merken daar ook last mee hebben?
iemand een voorkeur? of ervaring met 1 vd psu's?
het is vooral bedoelt om men systeem bij max overclock stabiel te kunnen trekken
men huidige voeding slaagt daar niet in, en hij lijkt wel op sterven te staan...
ik wil morgenmiddag kunnen bestellen,
dan heb ik samen met de voeding, ook men nieuwe Arctic Silencer vrijdag (men huidige is stuk, fan draait op 12V nog maar aan 1200rpm, op 5V helemaal niet))
en ik zou graag daar bestellen omdat de Arctic Silencers er goedkoper zijn