Archief - Nieuwe LG Plasma

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

<_Skullbasher_>

Legacy Member
Hey ik heb eigelijk een vrij simpel vraagje. Mn vader wil nu al lang eigelijk een nieuwe TV en we hebben besloten om voor een plasma scherm te gaan. Ipv ons te richten op de huidige generatie ervan gaan we wachten tot eind april wanneer deze nieuwe plasma van LG uitkomt. http://www.audioholics.com/cedia/cedia2004/LGPY10plasmaTVs.php
Ik zou nu eens jullie mening willen vragen over deze plasma.. De resolutie zit naar mijn weten wel al goed en zo een ingebouwde harde schijf van 160gig zien wij anders ook echt wel zitten. Het is nu wel nog wachten tot de plasma echt uitkomt om er eens met ons eigen ogen naar te kijken.

Thx alvast

Skoebiedoe

Legacy Member
Waar ziet gij die schijf?
Gaat gij een 60" kopen?(14999$)

<_Skullbasher_>

Legacy Member
nee projector is wel geen optie. Tis voor in de woonkamer bij ons beneden en de enige optie is daar een TV

Skoebiedoe

Legacy Member
Als ge erd an toch geld gaat tegen smijten kijk dan ook eens naar Panasonic,Pioneer,Philips,Marantz enz.. en als je echt een harde schijf wilt bij uw scherm koop u dan gewoon een externe recorder.Kunt ge nadien nog meepakken naar een ander scherm als het nodig is.
Ik ben eerlijk gezegd niet voor al dat ingebouwd spul.

<_Skullbasher_>

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
Als ge erd an toch geld gaat tegen smijten kijk dan ook eens naar Panasonic,Pioneer,Philips,Marantz enz.. en als je echt een harde schijf wilt bij uw scherm koop u dan gewoon een externe recorder.Kunt ge nadien nog meepakken naar een ander scherm als het nodig is.
Ik ben eerlijk gezegd niet voor al dat ingebouwd spul.

Kheb x aantal maanden geleden al is een thread gehad hierover. Tis ni da we er echt veel geld tegenaan gaan smijten. Het moet redelijk blijven maar kzal zeggen dat we er wel een budget voor hebben vrijgemaakt. Onze woonkamer is volledig gerenoveerd en het is de bedoeling dat het wel strak en netjes blijft. Dus niet met projectors en externe dingen enzo zitte werken. Het is vooral ook omdat dit scherm een van de nieuwste generaties is. Een vereiste is wel dat het een goede resolutie heeft (wat in deze wel in orde is denk ik) en een kleurijk beeld ( wat met contrast van 5000:1 toch ook zeker in orde is). Omdat mijn vader journalist is heeft hij bepaalde kortingen en dit is bij LG toevallig ook het geval. Dus dat is altijd handig meegenomen wel. Deze korting is wel nog geldig voor veel andere merken dus daar ligt het nu echt niet aan. Ik zou gewoon eens willen vragen naar de mening van sommige mensen of dit wel een verstandige koop is en ofdat er eventueel niets veel beter op de markt zal verschijnen of al bestaat.

Thx

Natsu

Legacy Member
Heb zelf een LG plasma TV 42" , is nu een jaar oud en da is menne beste koop ooit geweest denk ik, als ik da vergelijk met andere merken van tv's dan vind ik dat LG er veruit bovensteekt...
Mijn schoonouders hebben nen Sony gekocht van +- 1500€ meer dan de mijne, en da beeld trekt op niks imho ...

hystrix

Legacy Member
ik vind eigenlijk dat die samsungs ook wel goed zijn hoor. Maar deze LG kan niet slecht zijn als ik naar de specs zie :love:

Skoebiedoe

Legacy Member
Panasonic en pioneer hebben net(verleden maand) hun nieuwste panelen op de markt gebracht.

Xtremie.
Kan inderdaad zijn dat het beeld op uwe plasma beter is dan dat van uw schoonouders....voor gewone tv.
Jij zult nog met een gewoon paneel zitten en dus zal uw resolutie beter overeen komen met het tv signaal terwijl een hd paneel inderdaad wat meer moeite kan hebben omdat die hun resolutie hoger ligt.(of het moet zijn dat ze veel van die zogenaamde elektronische beeldverbeteraars hebben aanstaan.Die doen meer slecht dan goed en de meeste mensen zetten hun beeld te scherp.)

<_Skullbasher_>

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
Panasonic en pioneer hebben net(verleden maand) hun nieuwste panelen op de markt gebracht.

En weet ge toevallig of daar goeie reacties op zijn gekomen ? Ik ben nu ni echt iemand die dit zo goe volgt maar ik begin mezelf echt blind te staren op al die plasmas en lcd's die ge vind op het net. Terwijl de verschillen meestal niet zo groot zijn..

MrPropre

Legacy Member
Ik zou zeker en vast geen LG kopen hoor. Of een beeld al dan niet goed is, is ook een beetje afhankelijk van persoonlijke voorkeur! Koop NOOIT een tv naar gelang de specs. Vergeet niet dat de kwaliteit van het beeld grotendeels afhankelijk is van de software. Oké, de hoeveelheid pixels en de contrastwaarde is ook wel belangrijk. Daarom stel ik voor om eens een kijkje te gaan nemen vooraleer je je een plasma aanschaft. Je zal ongetwijfeld wel vinden dat de pioneers en de panasonics er bovenuitsteken. Ik denk dat op dit moment de panasonic pv60e de beste koop is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan