<_Skullbasher_>
Legacy Member
Hey ik heb eigelijk een vrij simpel vraagje. Mn vader wil nu al lang eigelijk een nieuwe TV en we hebben besloten om voor een plasma scherm te gaan. Ipv ons te richten op de huidige generatie ervan gaan we wachten tot eind april wanneer deze nieuwe plasma van LG uitkomt. http://www.audioholics.com/cedia/cedia2004/LGPY10plasmaTVs.php
Ik zou nu eens jullie mening willen vragen over deze plasma.. De resolutie zit naar mijn weten wel al goed en zo een ingebouwde harde schijf van 160gig zien wij anders ook echt wel zitten. Het is nu wel nog wachten tot de plasma echt uitkomt om er eens met ons eigen ogen naar te kijken.
Thx alvast
Ik zou nu eens jullie mening willen vragen over deze plasma.. De resolutie zit naar mijn weten wel al goed en zo een ingebouwde harde schijf van 160gig zien wij anders ook echt wel zitten. Het is nu wel nog wachten tot de plasma echt uitkomt om er eens met ons eigen ogen naar te kijken.
Thx alvast

