Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? Da's snel.
.Rep1 zei:Ik ga deze thread (hope you don't mind) ook even gebruiken om mijn vraag te stellen.
PC is de volgende:
Asrock Z68 Pro3
Intel i5 2500K
8GB RAM (2 x 4GB)
Win7 64bit
Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100
Graka en geluidskaart onboard, dus niet apart aanwezig.
PC loopt ontzettend vlot, snel etc, maar loopt erg vaak vast. En dit telkens ik tussen verschillende tabbladen switch, pagina's met wat afbeeldingen aan het laden ben, naar een pagina surf en naar beneden scroll nog voor de pagina volledig geladen is (zelfs bij een pagina met praktisch enkel tekst)
Enige oplossing is een hardkill waarbij nadien alle paswoorden en instellingen verdwenen zijn (dus terug ingevuld/aangevinkt moeten worden)
Ook een eventuele tekst (mail), ontwerp (Photoshop/Illustrator/Indesign) of een ander nog niet opgeslagen bestand, ben ik uiteraard ook kwijt.
Vermits dit steeds vaker voorkomt, begin ik er mij wel serieus zwaar aan te storen.
Een tijdje terug (voor er sprake was van bovenstaand probleem) bevroor mijn scherm heel even, werkte dan terug en gaf onderaan de melding "display driver has stopped working..."
Update van drivers gedaan enzo, maar probleem bleef aanhouden.
Nu dus nog een stapje verder en de PC doet op die momenten echt niets meer.
Ik veronderstel dat die melding (display driver) te maken heeft met het huidige probleem en het volgens mij de onboard graka is die niet kan volgen ofzo.
Daarom mijn vraag, welke graka kan ik best kopen om dit probleem (hopelijk) te verhelpen?
Gamen doe ik sowieso niet, dus een zware graka is overbodig.
En is dit eenvoudig te installeren voor iemand die de binnenkant van een PC alleen nog maar van ver heeft gezien?


Dus dan steek ik die kaart in de socket (dat paars ding ongeveer in het midden van het moederbord?)
Rep1 zei:Dus dan steek ik die kaart in de socket (dat paars ding ongeveer in het midden van het moederbord?) en voor de stroom die PCie connector in... dat blokske helemaal aan de rechterkant op 1/4 van de bovenkant?
En geeft dat geen probleem dat hier 8 plaatskes zijn en die kaart maar 6 pinnekes heeft? (volgens website Alternate)
Ja, het is allemaal nieuw voor mij hé![]()

Ik ging maar voort op de afbeelding. Mijn PC heb ik nog niet opengehadB - MAXX zei:wacht, ik snap het niet zo goed. Dat 'blokske' rechts 1/4e van den bovenkant, daar steekt toch al een kabel in hoop ik ?![]()

Normaal gezien wel, maar de melding "display driver stopped working..." laat mij toch vermoeden dat het iets met de grafische kaart is aangezien alles ge-upgrade is.B - MAXX zei:derbij uw systeem zou perfect moeten werken met die onboard videokaart. Ik zou eerst nog eens wat advies inwinnen voor uitgaves te doen die achteraf gezien niet nodig waren.
Rep1 zei:Ik ging maar voort op de afbeelding. Mijn PC heb ik nog niet opengehad
Maar daar zal dus inderdaad wel een kabel inzitten.
Normaal gezien wel, maar de melding "display driver stopped working..." laat mij toch vermoeden dat het iets met de grafische kaart is aangezien alles ge-upgrade is.
En aangezien de PC altijd vastloopt bij het bekijken van een pagina met afbeeldingen of het scrollen van een pagina die nog niet helemaal geladen is, denk ik ook in die richting.
Een website waar ik praktisch altijd problemen heb is Interior Design, Design News & Architecture Blog Magazine (kom daar geregeld voor de architectuur-afdeling) Volgens mij toch niet meteen een bedreiging voor een doorsnee PC zoals de mijne, toch?
Ik heb de afgelopen weken alle mogelijke drivers ge-upgrade en zou echt geen idee hebben wat er voor zorgt dat mijn PC telkens vastloopt.
Een PC kan helaas (nog) niet spreken en zeggen waar het probleem zit...
Als er iemand een andere mogelijke oorzaak zou kunnen zeggen, dan hoor ik het graag.