Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En er dan nog een bijsteken is zware overkill. Dit is enkel goed voor benches. Als jij een x1900xtx hebt kan jij zowat alles op high zetten en tege zeer goede fps spelen. Wat wil je nog meer. Jij onderschat die kaart zwaar hoor.Het zijn maar cijfers he.Thammels zei:Welk is het beste van de 2 SMa ?
't Scheelt mss wel in bandbreedte en latency, maar ik had veel liever wat echte gametests gezien, want die dat bij die review staan, daar scheelt performance nauwelijks tussen ram met meeste en minste bandbreedte.SMa zei:X-Bit labs heeft ook een heel mooie chart gemaakt.
http://www.xbitlabs.com/articles/memory/display/ddr2-oc1ghz_8.html
MAAR het is met een Prescott getest, zegt dus niets over AM2 & Core 2 Duo
3D Mark 01 leunt daar toch al wat meer tegen aanYankee zei:'t Scheelt mss wel in bandbreedte en latency, maar ik had veel liever wat echte gametests gezien, want die dat bij die review staan, daar scheelt performance nauwelijks tussen ram met meeste en minste bandbreedte.
Natuurlijk Davion, ik geef je volkomen gelijk, maar lees zijn post is. Het komt er op neer van de x1900xtx is brol tov de 7950GX2. Hier heb ik toch mijn twijfels bij ...Davion zei:Kom binnen een maand nog eens terug, tegen dan is Conroe er, en zijn er meer mobo'tje en kunnen we juistere config samenstellen.
Enneuh: 7950GX2 >> X1900XTX zeker weten hoor.
Davion zei:@SMa: Het verschill tussen CAS1.5 en CAS3 op DDR merkte ook niet in Word hé, of in IE, dus tussen CAS3 of CAS5 op DDR2 zal ook niet schrikkelijk veel verschil zitten (als ge NIET benched offcourse)
Davion zei:Enneuh: 7950GX2 >> X1900XTX zeker weten hoor.