Archief - Nieuwe gaming pc Q-force

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gunnie

Legacy Member
Da spel dat ge daar laat zien kost 1229€....

Voor die meerprijs kunt ge al wel eens met den auto weg en weer rijden.

Edit: idd beeldschem staat daar niet tussen ze bij die qforce en dan keyboard/muis dat kan ook maar gewoon basic Logitech zijn van 25€.

Darkhalochief

Legacy Member
EternalSilence zei:
Vele mensen die hier een config plaatsen, houden er wel geen rekening mee dat hij bij z'n Qforce nog een toetsenbord, muis en beeldscherm krijgt.
(wat toch ook al rap samen 150€ kost).

Komt de aldi niet regelmatig met game pc's uit?

De monitor krijg je er bij de Q force niet bij dusj

SpeedFreak.be

Legacy Member
EternalSilence zei:
Vele mensen die hier een config plaatsen, houden er wel geen rekening mee dat hij bij z'n Qforce nog een toetsenbord, muis en beeldscherm krijgt.
(wat toch ook al rap samen 150€ kost).

Komt de aldi niet regelmatig met game pc's uit?

Ehm kijk eens naar de datasheet in de op daar staat duidelijk monitor NIET inbegrepen. ;)

Zoals hiervoor gezegd dus... :p

Darkhalochief

Legacy Member
Bedankt voor al jullie hulp, heb nu een gaming pc besteld bij rodcad in lichtervelde!

fortuneke

Legacy Member
die lijken me ook wat overpriced , but ...good luck with your pc ! :)

MrKend54l

Legacy Member
Man op die rodcad site verkopen ze outdated rommel voor grof geld.
Maarjah ieder zijn keuze.

Darkhalochief

Legacy Member
PC(montage+windows 7+installatie windows 7):

Intel® Core™ i5-2500 (4x 3300 MHz)

ASRock H61iCafe (Intel® H61 Express)

Kingston ValueRAM DIMM 8 GB DDR3-1333 Kit

Samsung HD103SI 1 TB (1.000 GB)

DVD-RW SATA Samsung SH-222AB

Thermaltake V3 Black Edition

Power Supply Aerocool E80-600 (600 Watt)

OCZ Agility3 2,5" SSD 60 GB

XFX HD 6950 Dual Fan (AMD Radeon HD 6950)

Prijs: 920 euro

Darkhalochief

Legacy Member
Gochja,daar zal het nu niet op aankomen, maar denk je dat ik hiermee lang zal doen?

Sondey10mg

Legacy Member
Ik ben geen expert, maar op het eerste zicht ziet hij er wel deftig uit :)
Alleen de ssd en de voeding zijn mss niet het van het. ( Anderen hier zullen u hier wrs wel feedback op geven )

Twinturbo

Legacy Member
Dat de prijs meevalt wilt nog niet zeggen dat het goede prijs/kwaliteit/prestatie onderdelen zijn :)

MrKend54l

Legacy Member
Met die pc van 900euro op rodcad ga je geen topprestaties mogen verwachten.
Ook omdat ze op rodcad amd CPU's gebruiken. En als je benches bekijkt scoren die onder de intels.

+ zit er niks van recente hardware in. Alles bestaat al meer dan een jaar.

Darkhalochief

Legacy Member
MrKend54l zei:
Met die pc van 900euro op rodcad ga je geen topprestaties mogen verwachten.
Ook omdat ze op rodcad amd CPU's gebruiken. En als je benches bekijkt scoren die onder de intels.

+ zit er niks van recente hardware in. Alles bestaat al meer dan een jaar.

Intel® Core™ i5-2500 (4x 3300 MHz)

Dit is toch Intel, geen AMD?

piemel

Legacy Member
Darkhalochief zei:
PC(montage+windows 7+installatie windows 7):

Intel® Core™ i5-2500 (4x 3300 MHz)

ASRock H61iCafe (Intel® H61 Express)

Kingston ValueRAM DIMM 8 GB DDR3-1333 Kit

Samsung HD103SI 1 TB (1.000 GB)

DVD-RW SATA Samsung SH-222AB

Thermaltake V3 Black Edition

Power Supply Aerocool E80-600 (600 Watt)

OCZ Agility3 2,5" SSD 60 GB

XFX HD 6950 Dual Fan (AMD Radeon HD 6950)

Prijs: 920 euro

ik had een ander moederbord genomen, en een andere SSD, maar uiteindelijk lijkt me dat toch geen heel slechte PC? :s ik ken het merk van voeding wel niet (ik ken aerocool wel, maar ken hun voedingen er niet van). Die HDD is ecogreen van samsung dus 5400RPM (maar je hebt wel een SSD). Behuizing is ook ok.

Ik snap wel niet, een H61 moederbord? Ik dacht dat dat meer voor de wat meer "budgetgerichte" cpu's was?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan