Archief - Nieuwe gaming pc Q-force

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gunnie

Legacy Member
Lees hier nog eens wat threads, er staan hier een hoop configs voor die prijs die beter zijn dan wat je daar hebt staan.

CPU is van een oude generatie, graka trekt op nie veel etc etc.

Darkhalochief

Legacy Member
Ok, kzal hem toch moeten kopen(ergens anders zal ik hem niet mogen kopen van m'n pa :p) maar nu weet ik toch hoe ik er voor sta,hopelijk kan ie toch wel wat games aan. Bedank voor de reactie! ;)

EternalSilence

Legacy Member
o-O
Waarom moet je die pc kopen van je pa?
Voor €850 kan je zoals Gunnie zegt echt een betere pc krijgen.
Met een beetje geluk hou je nog €50 over en kan een nieuw spel erbij kopen

Darkhalochief

Legacy Member
Idd,maar die handelaar doet waarschijnlijk alleen maar in q-force en vn me pa moet ik m'n pc bij hem kopen dusj...

Twinturbo

Legacy Member
Sorry maar je kan veel beter krijgen voor die prijs.

Voorbeeld:

Montage van uw computer: Montage van uw computer
PC case: Coolermaster 690 II Lite zwart zonder voeding
CPU: Intel Core i5 2500K Quad Core 3.3Ghz 6MB socket 1155
Motherboard: ASRock P67 B3 PRO3 socket 1155
Memory 1: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Harddisk 1: Samsung F3 HD103SJ 1 Terabyte 32mb 7200rpm SATA2
Grafische kaart 1: Nvidia Geforce GTX 560Ti 1Gb DDR5 PCI-express
Optical Drive 1: NEC AD-7260S 24x DVD-RW Dual Layer zwart SATA
Voeding: XFX Core Edition 550W voeding
Operating system: Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit OEM NL

totaal: €843.00 zonder verzending.

Van Jaha.be

PS: Is het jou geld of dat van je pa?

Darkhalochief

Legacy Member
Kzal der nog eens van babbelen,thanks voor de hulp!

Darkhalochief

Legacy Member
Tja uiteindelijk wel, maar online zal het zeker wel niet mogen :p kzal eens kijken bij een andere handelaar

Darkhalochief

Legacy Member
Intel Core i5 2400
Intel Desktop board DH67bl
Lan 10/100/1000
9 usb 2.0 ports
firewire poort
Kingston 8gb Ram geheugen DDR3 PC1333
HD Seagate 1tb SATA
Geforce 450GTS 1GB
DVDRW Dual layer
Aopen case QF50H
Standaard Toetsenbord en muis
Media reader writer
Kasperksy antivirus
WInd 7 Home premium

Deze ziet er al wat beter uit, alleen twijfelk ng over de grafische kaart...

SpeedFreak.be

Legacy Member
Grafische kaart trekt niet op veel sorry. De vraag is ook welke games je speelt en op welke resolutie (grootte monitor).

Twinturbo

Legacy Member
Je kan de pc zelf ook afhalen bij Jaha na afspraak als dat je vader kan overtuigen.

Twijfels zijn terecht, vergeleken met wat je kan krijgen voor die prijs is een GTS 450 echt rommel.

Darkhalochief

Legacy Member
Intel Core i7 960
Asus P6T Deluxe V2
Lan 10/100/1000
8 usb 2.0 ports
firewire poort
Kingston 8gb Ram geheugen DDR3 PC1333
HD Seagate 1tb SATA
Radeon HD 6850 1Gb
DVDRW Dual layer
Aopen case QF50H
Standaard Toetsenbord en muis
Media reader writer
Kasperksy antivirus
WInd 7 Home premium

Of deze?

Twinturbo

Legacy Member
Laat hem dan verzenden, kost maar 15 € extra.
Jaha heeft een uitstekende reputatie hier.

Van wat ik heb gezien DENO in 1 woord: zwaar overpriced.

EternalSilence

Legacy Member
Vele mensen die hier een config plaatsen, houden er wel geen rekening mee dat hij bij z'n Qforce nog een toetsenbord, muis en beeldscherm krijgt.
(wat toch ook al rap samen 150€ kost).

Komt de aldi niet regelmatig met game pc's uit?

Darkhalochief

Legacy Member
Kzalt eens vragn voor bij JAHA,mss kan ik hem overtuigen. Maar kga nu gaan werken,om dat geld voor die pc te verdienen ;). Tjoooow en thanks voor jullie hulp!

Twinturbo

Legacy Member
Toetsenbord en muis akkoord, kost samen misschien 15 €, dus dat is niet de kost.

En een beeldscherm zie ik niet staan in die pdf bij de randapperatuur...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan