Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vdrsypjor zei:Azerty
is een koeling niet nodig?
phate_13 zei:Een kast aanraken zal niet veel helpen. Afhankelijk van het model : De chauffage eens aanraken. Het gemakkelijkste zal echter zijn om even de aarding van het stopcontact aan te raken.
vdrsypjor zei:Ik heb eens bekeken en ik zie dat ik op sommige dingen korting krijg(dit zal gisteren nog niet zo geweest zijn wrs)
Aangezien dat de het optische station er al van in het begin bij staat en er nooit iemand op gereageerd heeft denk ik dat dit dus wel ok zal zijn.
Nu wou ik bestellen en kon ik maar kiezen tussen 2 opties(omdat ze moeten versturen naar België) namelijk: voorafbetalen en op rekening.
Heb ik het goed als ik zeg dat voorafbetalen inhoudt dat je op voorhand je geld stort op hun rekening en dat azerty je bestelling dan opstuurt.
en dat op rekening inhoud dat azerty je bestelling opstuurt en je vervolgens een rekening krijgt dat je dan moet overschrijven op hun rekening?
Heb ik het goed?
Hardstyle4life zei:Jup, optie 2 was enkel voor professionelen als ik het me goed voor de geest kan halen. Dus optie 1 is the way to go

Dan neem je contact op met azerty om te zien wat er mis gelopen is. Je geld kwijt zonder onderdelen zal niet gebeuren.wat als je pakje 'kwijt' raakt onderweg? ben je dan je geld ook kwijt?