Pegas
Legacy Member
Ik ben van plan een MP3 speler te kopen met een budget van +/- €150. M'n oog is gevallen op de Ipod Nano 1GB of de Archos Gmini XS 100 3GB en ik heb over allebei een vraagje.
- Is de Ipod Nano nog steeds zo krasgevoelig en geldt dit ook voor de Archos?
- Kan je de Archos ook gebruiken als een externe hd voor non-music files?
- Welke geniet jullie voorkeur of misschien een andere mp3 speler die jullie me aanraden?
Dank bij voorbaat
- Is de Ipod Nano nog steeds zo krasgevoelig en geldt dit ook voor de Archos?
- Kan je de Archos ook gebruiken als een externe hd voor non-music files?
- Welke geniet jullie voorkeur of misschien een andere mp3 speler die jullie me aanraden?

Dank bij voorbaat
, itunes is zalig als je alles onder de knie hebt , bediening en max volume op de ipod is ook zalig , veel zulllen zeggen van pff maar 1gb , maar tenzij je met de auto naar spanje rijd of de trein van hasselt naar blankebergen kom je ruim toe met 1gb...
.