Archief - MP3 speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pegas

Legacy Member
Ik ben van plan een MP3 speler te kopen met een budget van +/- €150. M'n oog is gevallen op de Ipod Nano 1GB of de Archos Gmini XS 100 3GB en ik heb over allebei een vraagje.

- Is de Ipod Nano nog steeds zo krasgevoelig en geldt dit ook voor de Archos?
- Kan je de Archos ook gebruiken als een externe hd voor non-music files?
- Welke geniet jullie voorkeur of misschien een andere mp3 speler die jullie me aanraden? :p

Dank bij voorbaat

Lon$daLe

Legacy Member
-is beter dan eerste modellen , heb mijne nu 4 weken ne zwarte 1gb en heb 1 klein krasje op da middelste knopje wa in het center zit vh clickweel , voor de rest enkel wa vingerafdrukken

-geen id , heb geen ervaring met archos

-nja , ik kan nie anders dan de ipod zegge :D , itunes is zalig als je alles onder de knie hebt , bediening en max volume op de ipod is ook zalig , veel zulllen zeggen van pff maar 1gb , maar tenzij je met de auto naar spanje rijd of de trein van hasselt naar blankebergen kom je ruim toe met 1gb...
heb er nu zo een 45 nummers op , en zit gwn geregeld op een busrit vd lijn van 40 min , ma ik zet liever songs erop die ik ook effectief luister , iemand anders zet liever heel zijn hd music op zijn ipod , das keus :)

Pegas

Legacy Member
Zou de Neo Trinity 500 1GB de moeite waard zijn? Deze heeft ook 1GB, maar is wel €50 goeikoper dan de Ipod Nano. Alleen vind ik de site van die fabrikant niet en ik vind ook geen review van de speler :unsure:.

NielsParedis

Legacy Member
The Answer zei:
Ik ben van plan een MP3 speler te kopen met een budget van +/- €150. M'n oog is gevallen op de Ipod Nano 1GB of de Archos Gmini XS 100 3GB en ik heb over allebei een vraagje.

- Is de Ipod Nano nog steeds zo krasgevoelig en geldt dit ook voor de Archos?
- Kan je de Archos ook gebruiken als een externe hd voor non-music files?
- Welke geniet jullie voorkeur of misschien een andere mp3 speler die jullie me aanraden? :p

Dank bij voorbaat

Ja de archos word herkend als een plug and play apparaat.Let wel op dit is met een harde schijf,dus geen flash geheugen en dus niet schokbestendig.

Het grote voordeel van archos is dat je mappen kan maken zonder tussenkomst van een pc.Deze heeft een ingebouwd toetsenbord zodat je mappen kan herschikken,maken,liedjes verplaatsen....

Archos is een degelijk apparaat.Zeker de voorkeur t.o.v. ipod.

De archos gmini xs100 4Gb is ook al uit ondertussen.Wel duurder..

kijk anders ook eens op mijn website.
grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan