Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FlipSide zei:Wat ik wel graag zou hebben is goede kwaliteit..
en het mag niet teveel kosten..
FlipSide zei:ja , zo'n splitter ongeveer.. Maar zou het liefst witte oortjes willen omdat mij ipod ook wit is.. en 30 euro is veel te veel voor zo'n oortjes..
FlipSide zei:desert storm : heb ik gezegd dat ipod oortjes goede oortjes zijn ??? Aan uw avatar kan ik al zien dat je tegen iPod bent ??? persoonlijk vindek 30 euro al veel voor oortjes..
Omdat mijn oortjes van ipod ni goe meer werken zoek ik nieuwe oortjes...

FlipSide zei:dus als ik naar een applecenter ga (een apple winkel dus) dan kan ik daar nieuwe oortjes krijgen alsek kan bewijzen dat de oortjes het niet goed meer doen ?

Dj_K!nkY zei:Ik speel altijd opt luidste me mijn ipod, en kwaliteit is nog altijd goed (luidste=ook in itunes het volume op 200% zetten)![]()
)

alexii zei:Apple service is goed, doe niet zo belachelijk.
Ik heb 1 keer gratis oortjes gehad en 1 keer een volledig nieuwe iPod (nieuwe generatie zelfs). Aan die vorige iPod scheelde bijna niks, ik wou enkel een nieuwe generatie.desert storm zei:ja? ik heb andere dingen gehoord.

Zeg is waarom gij anti ipod zijt ? (ik moe da nie ebbe omdat teveel kostdesert storm zei:ja? ik heb andere dingen gehoord.
)