Neuskeutel
Legacy Member
Ik vind het toch eigenaardig dat een setje van 88€(Altec) beter zou zijn dan een setje van 310€(Logitech).
Je mag trouwens niet uit het oog verliezen dat de Logitech nog wat voordelen heeft tgo de Altec:
-Een DRAADLOZE afstandsbediening
-Een optische én coaxiale digitale ingang !
-Analoge ingang die kan omgevormd worden naar 3 stereo-ingangen
-Een hoofdtelefoonuitgang
-500Watt RMS tgo 50Watt RMS. Die 500 mag dan al marketingpraat zijn, als je ze halveert is het nog 5 maal meer.
De threadstarter moet dus voor zichzelf uitmaken welke functies voor hem belangrijk zijn, als hij niet zoveel belang hecht aan de extra's die de logitech biedt, kan hij inderdaad beter voor die altec lansing gaan...
Van die andere personen zou ik toch graag eens gestaafde argumenten zien waarom een setje dat zoveel goedkoper is, beter zou zijn.
Je mag trouwens niet uit het oog verliezen dat de Logitech nog wat voordelen heeft tgo de Altec:
-Een DRAADLOZE afstandsbediening
-Een optische én coaxiale digitale ingang !
-Analoge ingang die kan omgevormd worden naar 3 stereo-ingangen
-Een hoofdtelefoonuitgang
-500Watt RMS tgo 50Watt RMS. Die 500 mag dan al marketingpraat zijn, als je ze halveert is het nog 5 maal meer.
De threadstarter moet dus voor zichzelf uitmaken welke functies voor hem belangrijk zijn, als hij niet zoveel belang hecht aan de extra's die de logitech biedt, kan hij inderdaad beter voor die altec lansing gaan...
Van die andere personen zou ik toch graag eens gestaafde argumenten zien waarom een setje dat zoveel goedkoper is, beter zou zijn.


