Archief - Logitech Z-5500

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

distinct

Legacy Member
Omdat ik graag een Z5500 setje zou willen aanschaffen heb ik hier een aantal vraagjes:

Zou die set goed samenwerken op onboard kaartje (asus a8n sli deluxe, 7.1 AC97)
of zou het beter zijn moest ik een creative audigy kaartje zou kopen (liefst niet :p )

distinct

Legacy Member
het enigste dat ik verwacht is toch wel wat zuiver geluid & de normale kwaliteiten van 5.1 sets.

distinct

Legacy Member
het gaat hier wel over de Z5500 hé. Die ben ik van plan om te kopen. dus andere sets voorstellen hoeft niet ;)

Dakantochnie

Legacy Member
Kunnen we je echt niet overtuigen met materiaal dat minder duur is en beter?

Brutal!ty

Legacy Member
Ik heb die logitech en ben er echt kontent van heb er gewoon een tweedehands kaartje bij gekocht: soundblaster live 64bit(20€)
en speeld goed niet superieur maar om dan nog eens een dure geluidskaart te kopen was een beetje te veel van het goede

T€RM!N4T0R

Legacy Member
distinct zei:
het gaat hier wel over de Z5500 hé. Die ben ik van plan om te kopen. dus andere sets voorstellen hoeft niet ;)
Helaas. :sad:
dakantochnie zei:
Kunnen we je echt niet overtuigen met materiaal dat minder duur is en beter
idd..

distinct

Legacy Member
Ok dan. Als je de tijd & zin hebt om het deftig uit te leggen, kan ik mss wel van gedacht veranderen. Maar wel uitleggen in verstaanbare taal, ken niet veel van audio namelijk ;)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Thorens of Computer XP zullen u da haarfijn uit kunnen leggen. Zij zijn echt professionals op het vlak van goede audio. Ik weet er niet precies de details van en zo vroeg op de ochtend waag ik me der al zeker nie aan. :p

Dakantochnie

Legacy Member
Tja, veel valt er niet uit te leggen. :)
Altec Lansing bouwt gewoon betere boxen dan Logitech of Creative.
Niet enkel klinken Altec Lansing boxen sowieso beter, maar ze zullen ook nog eens langer meegaan en ze zijn goedkoper.

Kijk eens naar mijn vorige post om wat ideetjes op te doen. ;)

KoeKaTsJoE

Legacy Member
dakantochnie! heb je ervaring met die 2.1 set van altec? Ze lijken me een zeer deftige set! Is er nog zoiets in de aard maar dan 5.1?

Dakantochnie

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
dakantochnie! heb je ervaring met die 2.1 set van altec? Ze lijken me een zeer deftige set! Is er nog zoiets in de aard maar dan 5.1?
Nee, die heb ik nog niet aanhoord, maar wees er maar zeker van dat de klank top is. ;)
Vreemdgenoeg bouwen ze op het eerste zicht geen 5.1 set van dezelfde kwaliteit of met dezelfde techniek.
Als je een 5.1 set wil ga je best voor dit: http://www.pixmania.be/be/nl/134921/art/altec-lansing/5-1-speakers-5100.html

Of, als het wat meer mag kosten:
https://www.beyondgaming.be/forums
https://www.beyondgaming.be/forums
Dit is ook niet slecht, maar echt wel minder voor muziek ivm de vorigen

Davion

Legacy Member
dakantochnie zei:
Kijk eens naar mijn vorige post om wat ideetjes op te doen. ;)

Yeah Sure.., Logitech's gaan maar 1 jaar mee zeker :rofl:

Moved naar Aankoopadvies btw.

Dakantochnie

Legacy Member
Davion zei:
Yeah Sure.., Logitech's gaan maar 1 jaar mee zeker :rofl:
Nee, da's ook overdreven. De gemiddelde levensduur van de combinatie karton/papier is 5 jaar, als je er niet te gek mee doet natuurlijk.

Davion

Legacy Member
dakantochnie zei:
Nee, da's ook overdreven. De gemiddelde levensduur van de combinatie karton/papier is 5 jaar, als je er niet te gek mee doet natuurlijk.

Ga met u BS een ander forum rondspuien, k ?
Logitech is goed voor de modale gebruiker.

Dakantochnie

Legacy Member
Davion zei:
Ga met u BS een ander forum rondspuien, k ?
Logitech is goed voor de modale gebruiker.
Man, vraag het productieproces van die speakers op en besef dat het gewoon de waarheid is.
Jij vindt Logitech goed, en vele mensen vinden dat ook, maar wat ik zeg is gewoon waar.
Dat iemand een bepaald merk goed vindt heb ik geen enkel probleem mee, maar ontloop aub niet de waarheid.

Deguchi

Legacy Member
wel even melden dat hij zit met onboard sound
en vermits de antec geen dolby decoder heeft moogt get het dus wel vergeten om films te letten in surround sound met dat setje
dus hij moet al een extra kaartje kopen dat dat wel kan doen moest hij films in dolby surround willen bekijken op zijn pc ;)

*edit*
dan heb ik het natuurlijk over dvd's he
divx enzo kunt ge laten decoderen door AC3 codec en die zorgt dan wel voor surround

Dakantochnie

Legacy Member
Met het geld dat hij uitspaart door voor Altec te kiezen kan er wel een kaartje vanaf. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan