Yank
Legacy Member
'k Denk niet dat je die kunt ophalen, enigste wat je zou kunnen doen is wachten op andere promotie, maar veel betere dan deze (dubbel ram + 130€ korting) zijn er niet. Meest interessante die ik gezien heb is dubbel ram + 100€ korting + gratis levering (dus eigenlijk ook 90€ korting).
Persoonlijk vind ik deze laptop wel de 200€ extra waard tov van die uit de makro, nadeel van de Dell is dat hij wat minder mobiel is (17" <-> 15", maar soms is dat natuurlijk ook een voordeel) en kleinere schijf heeft, grootste voordeel lijkt me de grafische kaart die stukken sneller is.
Persoonlijk vind ik deze laptop wel de 200€ extra waard tov van die uit de makro, nadeel van de Dell is dat hij wat minder mobiel is (17" <-> 15", maar soms is dat natuurlijk ook een voordeel) en kleinere schijf heeft, grootste voordeel lijkt me de grafische kaart die stukken sneller is.

, ma usrobotics, das tog e goed merk zeker ??, of is die van den aldi ook goe ^^