neomitochondria
Legacy Member
heb nu een tybotech voeding van 400W en 12 cm grote fan. mijn oude voeding heeft het na 3.5 jaar ongeveer begeven
. ik heb nu ook wel een zwakke pc dus veel voeding heb ik niet nodig, heb 35 euro betaald voor deze.
mijn temperatuur van mijn pc is wel 10 graden gezakt door die grote koeler
van 60 naar 49 graden, nice toch
. ik heb nu ook wel een zwakke pc dus veel voeding heb ik niet nodig, heb 35 euro betaald voor deze. mijn temperatuur van mijn pc is wel 10 graden gezakt door die grote koeler
van 60 naar 49 graden, nice toch